• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-08-17 22:04:36 följande:
    Hej på er!!!!Nu är vi hemma efter en helg i Kolmården Mycket fina djur och mycket regn. Men väldans trevligt ändå Kommer lite bilder i bt inom kort!Några trevliga nyheter i helgen?
    Hej

Kul att ni haft det bra trots regn, brukar vara ett uppskattat resmål för ungarna.
  • jompa

Nä tjejer
    Sängen kallar, måste ladda inför shoppingen imorgon
    Tofflan: Vi ses kl 11 vid Änglarna.

• jompa

God morgon

I dag blir det shopping big time
    Sonen behöver tröjor och kalsonger och dottern behöver nog oxå nån tröja
    Sen ska det klämmas på NS och där blir det kanske ett par byxor och deras nya lurv, längtar redan

• jompa
    lillronya skrev 2008-08-18 07:51:00 följande:
    Å vad det låter roligt!!!Bilder sen va??
    Självklart
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-18 08:25:10 följande:
    Godmorgon girls.Hoppas ni sovit gott allihopa, jag har sovit som en stock O idag är det fint väder igen, alldeles klarblå himmel, snacka om varannan dag väder, igår var det ju kallt och regn hela dagen.Nån som ska shoppa nåt idag?
    Japp ska in till stan med Dunntofflan och shoppa loss
    Emmsan skrev 2008-08-18 08:26:11 följande:
    åhh va synd:( jag brukar oxå alltid glömma bort  o man blir så jäkla suuuuur.. men nu e det dags att ta tag i nästa laddning med ytterkläder denna ggn puh ;) vi har rensat heeela huset o det känns så könt att bli av med allt som ligger men gud vad man hittar grejer tex vad ska mina 2 stora killar med 6 st pop manchesterjackor till!!!??? snacka om att va shoppingstörd o "glömma bort" hahahaah
    Oj 6st kanske är lite väl många för två stycken.
  • jompa
    Emmsan skrev 2008-08-18 08:30:43 följande:
    föressten behöver lite råd.. mina killar har varsitt wct set från nova star men vi har inte använt dem så mycket pga luvan e lite rädd om de fastnar o nu tänker jag att det materialet e ju inge vidare nu när det blir kallt.. de är ju sååå fina men ska jag sälja dem o köpa nya nova jeans  o de nya mjukisbrallorna istället tror ni att jag ångrar mej??? OBS ingen ANNONS
    Tror inte du ångrar dig, alla NS kläder är ju super.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-18 08:31:10 följande:
    jompaÅååå va kul, hoppas ni får en trevlig shopping runda.Jag vill ju också shoppa med er i tråden ju *surar lite*
    Ja det skulle vara så kul att ses alla någon gång.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-18 08:42:54 följande:
    Det vore verkligen hur kul som helst.Får nog ta en tripp till huvudstaden nån gång
    Ja du får komma upp till oss och hänga på när vi kör vår dansk runda.
  • jompa
    nikki2006 skrev 2008-08-18 09:07:04 följande:
    Jag har fytt 25 år i minst 7år nu hi hi
    Grattis på födelsedagen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10