• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God morgon.

Ska nog shoppa lite för Tradera pengarna idag

• jompa

Idag ska jag nog åka till Kaptenen och kolla lite, letar som en galning efter en tröja i chessprint från Katvig, till M ska det vara, den orange/rosa.

• jompa
    Angelinah skrev 2008-08-21 08:14:19 följande:
    Å kom just på en trevlig sak Nu när vagnen åker tbax så har jag ju massa bugga saker o sälja bort=massa fina nya Molosar
    Jag har sålt Been och även lite andra prylar till Camen.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-08-21 08:19:34 följande:
    Har du sålt Been? Va fick du för den?  *nyfiken*
    Only 3500, riktigt piss men den är inte direkt poppis verkar det som.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-08-21 08:21:57 följande:
    Krånglat är milt uttryckt Har hållt på med reklamationer sen dag ETT, dvs mitten av MARS   3 nya chassin och en helt ny vagn, men ännu är de samma fel *vansinnig*Ja, de kommer flera färger än lila/röd.. Jag vill ha den ljusrosa med grå stars   vi får se va som dyker upp *spännande*
    Men du köp en beg bugga med gamla chassit istället.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-08-21 08:23:42 följande:
    Surt Nä, den har ju en del problem den åxå tyvärr...
    Ja det känns men ville bli av med den. Inte direkt många som hörde av sig. Svårsåld. Nä de har gjort en del missar med den, skulle kunnat varit så bra.
  • jompa
    Eddiebaby skrev 2008-08-21 08:49:01 följande:
    Vet att det är OT men ni brukar ha koll här inne.....vad är det egentligen för skillnad mellan NS Raw Red och Raw Light, bara färgen på sömmarna??
    Raw light är även lite bredare nere i benslut, ca 1cm.
  • jompa

Angelinah: Blir det en Urban till? Får du inte ont i ryggen med den?

Shoppat lite er till mig idag Och så råkade jag beställa ett par NS jeans till P oxå och ska nog beställa en Molo tröja till honom. Och så måste jag köpa lite mer kallingar och strumpor till honom, min lilla bajsunge har det jobbigt på dagis utan blöja

• jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-21 14:53:51 följande:
    Vad?
    Turkos stjärntröja med randiga ärmar på till P.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10