Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-08-18 17:49:41 följande:
    Blev utslängd när jag skulle skriva ett meddelande Tack själv tjejen. Tråkigt med vagnen, hoppas det fixar sig.Ska se om nån modell vill prova kläder
    Ja, jag hoppas att sambon kan få i en skruv. Här blir det nog provande imorgon tror jag.

• Duntoffla
    Trojan skrev 2008-08-18 17:21:32 följande:
    Hur är Molo i storlekarna??
    De är rätt normala i storlekarna. En del print är lite smalare och en del ngt större. Men generellt normala

Lillronya- Fina barn i Småfolk, Katvig och fina Moln!

Loveliva- Fina Hilda och Love i Molo och Katvig. Vad snäll Love är som matar Hilda

Smilla- Duktiga Svea som knatar i Schampoodle och Molo!

Tjolla- Milo ser ut att trivas bra på dagis!

Camilla- Fina Albin och Isak i NS, IdaT och Katvig! Och massa fin shopping. Stod och fingrade på de gråa NS-byxorna idag. Så sköna kändes de!

Incommunicado- Vad duktig D är som sitter så ordentligt på stol så där.  Fin i Molo och Katvig.

Humla- Hon ser så go ut din Moa!

Hilti- Superfina "rymdgubbar"

Jompa- fin shopping
  • Duntoffla
    Duntoffla skrev 2008-08-18 20:31:58 följande:
    Haha... jag med!
    Oj, vad konstigt det där blev! Menade att jag anmält auktionen ovan.
    Mitt livs lycka skrev 2008-08-18 20:02:05 följande:
    DUNTOFFLA:Var har du köpt den helt underbara Molo bodyn (eller om det är tröja), gul med svarta stjärnor som finns i bildtråden? Vill oxå ha!!!
    Visst är den underbar?! Den är från en äldre kollektion och jag köpte den på Vildänglar (Sthlm) i våras. Men idag såg jag den inte där. Man kan ibland hitta dem på Tradera.
    lillronya skrev 2008-08-18 20:12:31 följande:
    Å vad sur jag blir!!Har köpt nya fina skor till Emilio och så skulle jag visa er så nåt ärkenöt bitit på kamersadden så den går inte att få in i kameran.Skulle tro att ärkenötet heter Anjelin......Ingen minneskortläsare på denna datorn ju och mannen sitter vid den andra.
     Men vilken rackarunge!
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-08-18 18:38:53 följande:
    Hellu Nice hopping Tofflan o Jompa   Å lilla N i lådan... sååååå söt!!! Butte---- Åååå så fina i Molo o Lindex dom är dina små!! Underbara färger!! Tjolla!!! Har du en Molo lurv overall i 92?  need some help nämligen

Tjollabolla skrev 2008-08-18 18:55:15 följande:
    Oh yes I have! Har den grå med gula kantband... Vad vill du ha help med?ÅÅÅÅ söta Noel i lådan Butte, det var suuuperfint med den velourjackan! *i want*Idag hade äntligen mitt lindex fått in svarta velourisar. Fast dom var redan slut i Milos storlek såklart.
     Tack!
    Angelinah skrev 2008-08-18 18:40:08 följande:
    Har buggan pajat?
     En skruv har hoppat ur. Trodde först att handtaget gled med skruven i men så var det inte-den var helt borta. Så nu ska sambon få testa att skruva i ny skruv. Hoppas att det funkar!
  • Duntoffla
    Hilti skrev 2008-08-18 20:39:42 följande:
    Nån av er som har shoppat kläder från Louise Frederiksens nya märke Louielouis? Det ser ut som att det är dyrare enn Molo, men massor av fina print.
     Incommunicado och Lina med Liten har shoppat därifrån vet jag.

Butte- Vad söta Isabel och Bia är i sina matchande kläder!
  • Duntoffla
    NovJenny skrev 2008-08-18 20:41:17 följande:
    Hänt för mig också. Maila bugaboo så får du nitar att sätta dit.
    Även om vagnen är köpt i Holland? Dvs jag kan inte gå till min butik här hemma som min kompis gjorde och fick popnitar
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-08-18 20:45:07 följande:
    Kan man se dom på nätet?ÅÅÅÅ jag vet fortfarande inte jag ska beställa Nova Star raw red eller Light!! Vill ju ha dom nuu, eller helst se dom, men dom skulle inte få in dom på toddler förrän i september. Bläää!
    Hur ser light ut? De som heter red köpte jag och Jompa idag. Jättefina!
  • Duntoffla
    Hilti skrev 2008-08-18 20:48:58 följande:
    Det borde funka. Registrer dig på bugaboo.com så ser du om ditt tilvärkningsdatum/vagnnummer går genom. Jag köpte min bugga begagnad men förra ägeren hadde inte reggat sig, så det gick fint för mig iaf.
    Tack Hilti och NovJenny! Jag gick in där och det fanns ju tom en speciellt formulär att fylla i. Sambon har skruvat i nu och limmat men jag tycker gott Bugaboo kan få veta om att det är många som haft fel och skicka nitar ändå
    Hilti skrev 2008-08-18 20:50:40 följande:
    Om nån tycker jag skriver konstig svenska så är det för att jag är norsk Mycket OT från mig nu, sorry.
    Haha...ingen fara. Min morfar är norsk
    Tjollabolla skrev 2008-08-18 20:54:05 följande:
    Här är lightkidzshop.jetshop.se/ProductPopup.aspx redkidzshop.jetshop.se/ProductPopup.aspx...

Ok, något mer baggy på light med andra ord. Men det är nog marginellt. sen är fickorna lite andra färger och ljusare muddar och själva jeansen.

Hmm...båda är snygga tycker jag.

loveliva skrev 2008-08-18 20:56:31 följande:
    Klagar lite till på fl Men jag blir verkligen utslängd heeela tiden Vill hänga här med er juuuuuu Vågar knappt uppdatera eller byta forum för då blir jag utslängd...hoppas fl åtgärdar detta störande problem!!! Vad händer här då? Shopping? Jag shoppar NS & lite rea i väntan på lurvarna
    Ja, det är skitdåligt att de inte kan åtgärda detta snart.
    Vad blir det för NS och rea då?
  • Duntoffla
    NovJenny skrev 2008-08-18 21:17:49 följande:
    Duntoffla: Ja, självklart fast du köpt den i holland. Maila själv Bugaboo s skickar de nog nya nitar. jag har dock inte hunnit maila.
     Det finns som sagt ett färdigt formulär. Bara att fylla i. Supersmidigt
    Tjollabolla skrev 2008-08-18 21:19:43 följande:
    Allstå på bild tycker jag att light är snyggare. Jag skulle mest vilja veta hur pass vida dom är i benen, det får ju inte vara så att det är jobbigt för Milo liksom
    Du får maila NS och fråga och sen järmföra med de NS-byxor du har
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10