Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-08-16 21:35:47 följande:
    Näpp. Ingen shopping idag. Inväntar lite pengar....
    Samma här. Mina auktioner på T går ut på onsdag. Får väl dock "låna" lite pengar från annat konto till shopping på måndag.

Har du ute på T nu?
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-08-16 21:46:03 följande:
    Nä har inget ute nu. Har en kompis som ska köpa lite av det först.Barnbidrag på onsdag så då blir det shopping.
    Just ja, BB i veckan och sen snart FP Och traderaavlsut. Najs!
  • Duntoffla
    Mosen08 skrev 2008-08-16 21:54:58 följande:
    Lägger in en ot bild på Moa, hon verkligen älskar att sitta åt detta hållet (har precis börjat ha henne så) en halv pappa kom visst med också
    Vilken liten goding!
    lillronya skrev 2008-08-16 21:55:27 följande:
    Härligt när pengarna börjar trilla in.
    Eller hur? Auktionerna är uppe över 2000 nu och jag hoppas på mer så jag kan köpa lurvar och lite annat
  • Duntoffla
    Saraia skrev 2008-08-16 22:10:24 följande:
    finns d nån molo-lurvjacka i nån svensk nätaffär ännu????? exempel på bra danska webshoppar som fått in dem?????????
    Nej inga nya tyvärr Har för mig att jag sett några i ngn dansk shop men kommer inte ihåg var. MillePercille kanske?
    lillronya skrev 2008-08-16 22:08:12 följande:
    Oh vad bra!
     Ja, de har tickat på rätt bra fakiskt och än är det ju några dagar kvar.
  • Duntoffla
    NovJenny skrev 2008-08-16 22:09:57 följande:
    Jag tyckte mina auktioner på T gick bra i början men nu går det seeegt, dock 9 dagar kvar typ. Hoppas hoppas...
     Det rasslar säkert till på slutet
  • Duntoffla
    isold2003 skrev 2008-08-16 22:21:48 följande:
    God kväll! Har inte kommit in på FL alls ikväll. Vad händer här, någon som shoppar?Angelinah, vad fin Ida är i nya Katvigsuiten!Jen, söta AvaNi gör mig sugen på en tjej!
    God kväll!  FL verkar strula rätt mycket för en del. De måste ju kunna bättra det snart.

Jag kikar mest runt. hittar inte något särkilt jag vill ha.

Du får väl skaffa dig en tjej
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-16 22:30:46 följande:
    Eller hur?, jag blir oxå sugen på en liten tjej! men jag tror bestämt att syrran har en liten tös i magen så får gotta mig åt hennes så länge isf Hallå alla glada
    Heeeej! Det var inte igår! Hur är läget med skatten och mamman?

Ja, jag har en kompis som fått en tjej så jag har shoppat ett par saker till henne. Men det vore kul med en egen liten skrutta
  • Duntoffla
    isold2003 skrev 2008-08-16 22:34:47 följande:
    Hej hej! Mysigt att bli moster!
    Du är väl yngre än jag? Jaja, du kanske ändrar dig. Annars får du shoppa åt någon annans lilla tjej
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-16 22:47:50 följande:
    mhe ... va jobbigt mitt inlägg blev, mitt i citatet lixom...

Inte kul att Skatten varit massa sjuk. Vad har det då varit? Hur har det gått med utslagen? (eller blandar jag ihop det nu? )  Hä rär det bara bra. N är sällan sjuk *peppar peppar* men så har han ju inte börjat dagis än heller. Vi får väl se då

tror du att ni kommer försöka få fler barn så småningom? Jag köpte en body på P OP och en ESL rosa/vit ugglesuit.
  • Duntoffla
    isold2003 skrev 2008-08-16 22:53:16 följande:
    Det är bara bra med oss. Jobbet är lite tufft, vi är för få helt enkelt, men hemma är det fint   Jobbigt att skatten varit så mkt sjuk
    Jag förstår dig. Vill inte heller vara för gammal. Max 35 och det är ju snart liksom...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10