Angelinah skrev 2008-08-16 16:26:12 följande:
hellu humöret är absolut inte gott!!! kastar allt hon ser, spottar, river sönder, bråkar, slåss, häller ut vatten, river sönder allt toapapper, mm mm... de måste vara nåt som är fel!! det är liksom inte Ida alls iofs är hon i nån fas nu igen, hon är helt otroligt språklig, de bara produceras nya ord varje minut, räknar lite nu tom jag frågar henne "vill du ha en kaka" nä två eller hm... fyra får jag till svar nu får hon stanna av lite känner jag, hon e ju trots allt inte ens två år!! Skönt att N sover en liten stund nu då Nä, vettesjutton om jag vill rodda med den här vagnen mer, jag rent ut sagt avskyr den nu
Men stumpan då! Det låter som någon utvecklingsfas. INte kul när den pågår men kul sen när de lärt sig mer. Mitt mantra är "det går över, det går över...det GÅR över"
Noel satt och vrålade både vid frukost och lunch. Så har han gjort de faser som varit. Inte kul alls

Sen är han värsta solstrålen då och då. Snacka om humörsvängingar!!
Wow! räknar till och med? Duktig tjej! Klart man vill ha 4 kakor
Ang vagnen skulle jag verkligen försöka att häva köpet. Tycker inte att de kan neka dig. De måste ju själva få pengarna tillbaka av Bugaboo.
Angelinah skrev 2008-08-16 16:28:03 följande:
Jupp.. den till höger e den nya den e INTE lila alls, snarare cerise... den gamla e ju MER lila än den nya helt klart fel benämnd i färg, vi var på kaptenen en snabbis, vi åkte ändå förbi så då slank vi in där
Lila? Är de färgblinda i Danmark eller? Den är ju cerise.
Fanns det mkt på Kaptenen?