• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Kikar in en liten snabbis innan jag ska åka till affären och köpa nåt gott till kvällen ... Ammande mamma ständigt sugen på nåt gott !!

Lade in några bilder i BT.
    Finfina bilder på alla fina barn !
    GRATTIS EMILIO!! Söta killen börjar bli stor...

• Jen80

Usch, sitter här med världens huvudvärk ... Kanske dags för en huvudvärkstablett. Antagligen pga kaffet jag försöker hålla mig borta från för Avas mages skull. Dricker inte mycket kaffe i vanliga fall, men en dag helt utan kaffe märks.

I måndags var vi och tog bilder hos fotografen igen, på familjen och lite på Ava. Dock var inte Ava så medgörlig när det var dags att ta enskilda på henne, så idag var vi tillbaka med bara henne och tog finfina bilder . Är sååå nöjd, även fast jag inte sett bilderna . Tog när hon ligger på sambons arm, när hon ligger på mage på en liten låda, när jag håller henne naken och vi tittar på varandra, hennes hand lindad runt sambons finger och lite sånt. Ska bli så kul att se bilderna sen. Ava var klarvaken och på bra humör .

• Jen80

Hmmm, låter som att det var jag som var naken och höll henne, men självklart var det hon som var naken .

• Jen80
    CamillaJ skrev 2008-06-04 20:39:39 följande:
    God kväll inte inne på msn ikväll? Guuuuud ...va fina bilder det låter som !! När får ni se dom? Blir riktigt nyfiken ...Åh alla såna bilder man ser är så otroligt fina och underbara!
    Oj, är visst inte inloggad. Snart fixat !
    Ska på visningen veckan efter midsommar. Sen får du se dem .
    loveliva skrev 2008-06-04 20:41:12 följande:
    Låter som om det blev jätte fina bilder! Blir sååå sugen på att gå till fotografen nu också, men det får bli när Hilda sitter själv
    Ja, jag tror de blir jättebra. Jag tycker det är så gulligt med såna foton när de är alldeles nyfödda, innan de börjar räta ut sig och allt sånt . Nu har det ju hänt en massa med Ava på bara 2,5 vecka, men för många andra ser hon ju nyfödd ut... Har inte varit hos fotografen med de andra när de varit så små, så det ska bli kul att se korten.

Åh, är så sugen på Molos Poetry suit till Ava (på 1 klass), men usch, hon har så mycket kläder... Har bestämt mig för den rosablommiga omlottklänningen från KikKid (finns på eleraff) att ha på bröllopet. Kostar 379 kr så det känns ju lite, men men... Den är ju så fin !
  • Jen80
    J essica skrev 2008-06-04 20:50:08 följande:
    Poetry är såå fint mönster. Linnsen fick hem en sån tröja idag och hon bara älskar den, vill inte ta av sig den
    Ja, men visst är det!! Ava har den kortärmade bodyn och jag älskar den! Hon kanske behöver en suit också . Kan ju ta en större stl så hon har att växa i... 62 eller 68 kanske t.o.m... hmmm...
  • Jen80
    Tjollabolla skrev 2008-06-04 20:53:14 följande:
    men KÖÖÖP! Hade jag haft en tös hade jag köpt allt var poetry och katvigs rosa/vita heter Grymt fint!
    loveliva skrev 2008-06-04 21:04:26 följande:
    Klart hon behöver en poetry suit!!!!!!! Köööööööp Man kan aldrig få för mycket kläder
    Jaha, nu har ni övertalat mig. Klart hon behöver en Poetry-suit... Får nog bli stl 68. Har nästan 20 klänningar som ska användas nu i sommar ...
  • Jen80

Skyllde på er nu, att ni sa att Ava måste ha en Poetry-suit ... Men min snälla sambo behövde inte alls övertalas, för han tyckte också att hon skulle ha en . Åh, min söta sambo !!

• Jen80
    loveliva skrev 2008-06-04 21:42:47 följande:
    www.ajabajakids.com/shop.asp&item=4...Nu VILL jag ha denna till Hilda! Någon som har den?
    ÅÅÅÅH, va fin!! Du får inte visa kläder du köper till Hilda, för jag blir sugen på typ allt ... Men men, nu har jag beställt Poetry-suiten och nästa vecka ska jag in till eleraff och köpa den rosablommiga KikKid-klänningen . Färdigshoppat för hmmm... några dagar framöver iaf ... kanske
  • Jen80
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-04 21:41:12 följande:
    Klart sötaste Ava ska ha en poetry suit!! Gulliga sambon!!! Min säger mest -- åh *suck* va säger ni nu då?? e d 25% så du mååååste handla.....
    Hehe, och min säger "bara köööp". Han skulle lägga in några kläder i hennes garderob och kom tillbaka nästan lite chockad hehe... Han tyckte jag skulle fråga här i tråden om det är normalt att ha så mycket kläder till en 2,5 vecka gammal bebis, men jag sa bara att det är helt normalt i den här tråden ...
  • Jen80
    Tjollabolla skrev 2008-06-04 22:03:47 följande:
    Ja i denna tråden ska man nog inte fråga
    Hehe, nä verkligen inte. Då inser man att barnen kanske ändå inte har så mycket kläder och så måste man shoppa mer ist
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10