Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Nika: Du är jättefin i klänningen !
Glömde ju att Ava fick en Katvig rosa/vit-randig sommarsuiten med postis idag .
Har man missat nåt kul här idag då??
Nika: Du är jättefin i klänningen !
Glömde ju att Ava fick en Katvig rosa/vit-randig sommarsuiten med postis idag .
Har man missat nåt kul här idag då??
Tack för alla söta kommentarer, men nu måste jag ta min lilla tjej som är ledsen.. Fortfarande lite jobbigt med magen, men nu kör jag laktosfritt sen igår så får vi se hur det går.
Kanske återkommer senare...
God kväll på er! Kikar bara in en snabbis och säger hej innan jag ska krypa ned i sängen. Har grym huvudvärk ikväll.
Idag har min stora kille fyllt 3 år ! Helt sjukt vad fort tiden går...
Vad händer här inne då? Ska ta mig en kik i BT ...
Kikar in en snabbis innan det är dags att beställa hem lite pizza så här dagen efter ... Måste bara berätta om vår underbara kväll igår. Var på bröllop, jag, sambon och Ava. Så roligt att äntligen få klä upp sig igen och känna sig lite fin
. Helt plötsligt kommer man på att man är ett par igen och inte bara föräldrar till tre små barn
. Var verkligen behövligt för mig att få komma iväg
. Ava sov mest hela kvällen så allt funkade jättebra. Kom inte hem förrän 2.30 inatt så idag är vi rätt slöa alla tre. Synd bara att inte pojkarna (som var här hemma med mormor) inte är lika trötta efter gårdagen. Lääängtar till kvällen
...
Har lagt in lite bilder i galleriet om ni är nyfikna .
CamillaJ: Åh, det är ju imorgon ni åker. Underbart nu när vädret här inte är det roligaste !! Ni kommer få så roligt!!!
God kväll på er!
Är lite halvt frånvarande här nu för tiden, men går in och kikar på finfina barn i BT varje dag .
Belladonna: Åh, älskar din Småfolksfilt!! Vill också ha!! Vart kan man hitta den? Gärna på rea...
Angelinah: Kul att du är tillbaka !! Har saknat dig och söta Ida i BT. Satsa på din dröm! Sambon har också varit på mig i några år, men barn kommer i vägen och nu har vi ju redan en butik här i stan. Fler av samma märken behövs inte här
...
Idag kom en Molo-suit på posten. Köpt på T för ett tag sen. Vit med lila prickar och gröna kanter. Jättefin!
Igår kom det en Småfolksbody, blommig, som Ava har likadan i suit. Älskar det mönstret. Grymt sugen på filten!!
Har blivit en hel del shopping på Pop den senaste veckan också. Fin flickkläder finns i mängder där ju ...