• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nika: Du är jättefin i klänningen !

Glömde ju att Ava fick en Katvig rosa/vit-randig sommarsuiten med postis idag .
    Har man missat nåt kul här idag då??

• Jen80
    Mosen08 skrev 2008-06-11 20:31:01 följande:
    Jättefina kort i bt! =) så mysigt med alla barnen i soffan, min son ska också sitta nära när det är matdags =) tänkte passa på att fråga vart du har köpt linnet du har på dig? ser jättefint ut och jag älskar brunt =)
    Tack . Linnet är från h&m. Köpte det  förra veckan och älskar det . Fin brun färg och jätteskönt.
  • Jen80

Tack för alla söta kommentarer, men nu måste jag ta min lilla tjej som är ledsen.. Fortfarande lite jobbigt med magen, men nu kör jag laktosfritt sen igår så får vi se hur det går.
    Kanske återkommer senare...

• Jen80

God kväll på er! Kikar bara in en snabbis och säger hej innan jag ska krypa ned i sängen. Har grym huvudvärk ikväll.
    Idag har min stora kille fyllt 3 år ! Helt sjukt vad fort tiden går...
    Vad händer här inne då? Ska ta mig en kik i BT ...

• Jen80
    gosmamman skrev 2008-06-12 22:11:28 följande:
    Hoppas huvudvärken går över snabbt.STORT grattis till liam på 3års dagen  fick han nå fint då???
    TAck tack ! Han fick en riddarborg i trä som han är grymt nöjd över. Var liksom i princip tvungna att köpa en, då han har sagt hur länge som helst att han ska få en när han fyller år . Sen lite andra smågrejer. Hade kalas förra helgen så då fick han lite också.
    Blev en shoppingtur på Pop idag så då blev det en gulrandig tröja till honom, en tröja till Ilon och lite smått och gott till Ava .
  • Jen80
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 22:25:00 följande:
    Tjolla --- kan bara instämma! Jen80 --- Ah det är SÅ man gör för att verkligen få vad man önskar sig alltså, smart kille!! Fast du....en gul tröja?.... Liam vill väl inte ha en GUL tröja?? Han blev mäkta nöjd va!! sov gott jompa!
    Ja, han fick verkligen det han ville ha. Skönt på ett sätt att han faktiskt önskade sig nåt riktigt. Den var faktiskt riktigt fin, så nu får vi bara hoppas att han är rädd om den. Lägger kanske ut nån bild imorgon...
    Ja, nu får det vara slutshoppat med gula tröjor. Har inte blivit nåt annat på länge nu känns det som, men köper man nån annan färg och han tar fram den så säger han "MEN mamma, den är ju INTE GUL!!!" så lägger han besviket ned tröjan igen. Det vill man ju inte riksera, så man kör på säkra kort .

Liam tackar och bugar för gratulationerna - sovandes som en stock i sin säng

God natt på er tjejer! Kanske kikar in lite längre imorgon. Har ff en orolig Ava här på kvällarna, så det blir inte så mycket datatid...
  • Jen80
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 22:27:30 följande:
    Näääe nu ska jag ta tag i min lilla busunge och tvinga honom att sova! Farmor kommer ju redan kvart över sju imorgon och ska vara barnvakt, jag ska va på intervju kl 8. GRYMT TIDIGT!!! Shoppa på flickor Natti!
    Åh, lycka till imorgon !!! Blir att ställa klockan då ...
  • Jen80

Kikar in en snabbis innan det är dags att beställa hem lite pizza så här dagen efter ... Måste bara berätta om vår underbara kväll igår. Var på bröllop, jag, sambon och Ava. Så roligt att äntligen få klä upp sig igen och känna sig lite fin . Helt plötsligt kommer man på att man är ett par igen och inte bara föräldrar till tre små barn . Var verkligen behövligt för mig att få komma iväg . Ava sov mest hela kvällen så allt funkade jättebra. Kom inte hem förrän 2.30 inatt så idag är vi rätt slöa alla tre. Synd bara att inte pojkarna (som var här hemma med mormor) inte är lika trötta efter gårdagen. Lääängtar till kvällen ...
    Har lagt in lite bilder i galleriet om ni är nyfikna .

CamillaJ: Åh, det är ju imorgon ni åker. Underbart nu när vädret här inte är det roligaste !! Ni kommer få så roligt!!!

• Jen80
    Tjejtriss skrev 2008-06-15 13:28:36 följande:
    Åh, så fina ni är! Vilken pingla till nybliven trebarnsmamma DU är, tjusigt! Och lilla söta Ava i fina klänningen
    jojoa75 skrev 2008-06-15 13:33:57 följande:
    Håller med!!!Ser ju för tusan inte att du nyss varit gravid... *avis*Så fina ni var igår!
    Åh, va gulliga ni är . Ja, det är kul att få göra sig fin för en gång skull . Magen är i princip borta nu och jag har några få kilon kvar till ursprunget. Helt sjukt att det kan gå så fort, men det har det gjort efter varje graviditet utan att jag har behövt göra nåt för det... Lilla Ava var så söt i sin fina klänning. Tyvärr låg hon insvept i en filt mestadels av kvällen så den syntes ju inte så mycket ...
  • Jen80

God kväll på er!
    Är lite halvt frånvarande här nu för tiden, men går in och kikar på finfina barn i BT varje dag .
    Belladonna: Åh, älskar din Småfolksfilt!! Vill också ha!! Vart kan man hitta den? Gärna på rea...

Angelinah: Kul att du är tillbaka !! Har saknat dig och söta Ida i BT. Satsa på din dröm! Sambon har också varit på mig i några år, men barn kommer i vägen och nu har vi ju redan en butik här i stan. Fler av samma märken behövs inte här ...

Idag kom en Molo-suit på posten. Köpt på T för ett tag sen. Vit med lila prickar och gröna kanter. Jättefin!
    Igår kom det en Småfolksbody, blommig, som Ava har likadan i suit. Älskar det mönstret. Grymt sugen på filten!!
    Har blivit en hel del shopping på Pop den senaste veckan också. Fin flickkläder finns i mängder där ju ...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10