• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

CamillaJ skrev 2008-06-26 21:38:59 följande:
    Preggi- Ja okey haha så roligt, Isak kolla runt sej och säger det han ser typ förutom en gräsklippare! Haha... jaja Jen80-Isch då så tråkigt men skänt att du vet att hon blir glad av något så du kan ge henne det! Jobbig om man står där och inte vet vad den lille vill. Tänkte köpa den svart vita velouren katvig till Isak i present ..var det den du skickat efter till Liam? jag ångrade mej vet inte tror inte att jag vill ha det som du säger längre på stora killarna men dom är ju super ! Men de blev NS istället och guuuud så fin jag har tittat på den flera gånger den är så snygg till mössan Haha... min stora kille kommer att blir grym
    Nej, blev den grön/turkosa. Helt knäppt, för jag har verkligen inte tyckt att den är så superfin. Var mer för att den var billig (160 kr). Tänker mer att den är super under jackan i vinter, men även som nu i höst och i vår. Tja, nån gång blir den väl använd haha...
    NS-jackan är superfin !! Superbra köp tycker jag. Är sugen på den, men det lyckas aldrig bli att jag köper den .

Just det, nån frågade hur lång Ilon var och vilken stl han hade i Lindex velourbyxor. Har verkligen ingen aning om hur lång han är, men CamillaJ vet hur lång Albin är... och hmm, vem är längst Camilla?? Ilon va?
    Han har iaf 92 i de bruna och 98 i de oranga. De bruna är mer lagom, men ändå mycket att växa i...
  • Jen80
    Plummy skrev 2008-06-26 21:44:28 följande:
    www.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx?id=1062www.luckylittleme.se/product.aspågon som har någon av dessa och vet ifall de matchar till Lindex velour (baby) (ta 3 bet för 2) ?? Har liksom inget att matcha de byxorna med.. :)
    JÄttefina till Lindex cerisa velourisar. Eller iaf småfolksbodyn. Vill du så kan jag kolla hur det funkar med ESL också. Det ligger inne i garderoben...
  • Jen80
    terezita skrev 2008-06-26 22:00:04 följande:
    jen vart hade du köpt velour jackan för 160?
    Rumba ! Med rabattkoden GRAVID. Gratis frakt med
  • Jen80
    Plummy skrev 2008-06-26 22:07:49 följande:
    Ja gärna! =)Kikar då och då in och beundrar dina söta barn, och din finfina shopping! Alltid roligt med lite inspiration! (=
    Jättefint med bägge till de cerisa Lindex-velourisarna !!
    Och tack så mycket ...
  • Jen80
    Plummy skrev 2008-06-26 22:38:10 följande:
    Tack för info! =)Förresten, vad var det för rabatt på Rumba om man angav ordet GRAVID?
    20% på allt . Köpte en Katvig midiapplesuit där för 100 kr. Super! hoppas den kommer imorgon...

Jaha, ska man börja lova bort barnen nu ... Stackars Ilon har nog ingen tjej. Ava har sin kille här hemma i byn haha... Och Liam, ja han har några som står på rad ...
  • Jen80
    terezita skrev 2008-06-26 22:48:52 följande:
    liam kan väll ta maia
    Då blir nog en tjej besviken som sa vid midsommar att hon skulle gifta sig med honom ...
  • Jen80

Måste visa söta midsommarbilder från förra året... med tjejen som sa i år att hon ska gifta sig med honom

Under trädet i regnet

• Jen80
    CamillaJ skrev 2008-06-26 23:01:34 följande:
    Jen80- Dom söta! Dom får iaf helt klart lockhåriga barn sen
    Ja, annars vore det nog konstigt hehe...
    terezita skrev 2008-06-26 23:02:37 följande:
    nämen så söta dom var!!! dom ser verkeligen ut att gilla varandra
    Ja, de ser helt kära ut. Jättesöta! Fast de syns bara en gång om året, vid midsommar .
  • Jen80
    Plummy skrev 2008-06-26 23:07:38 följande:
    Även på redan nedsatta varor?
    Ja
  • Jen80
    terezita skrev 2008-06-26 23:13:10 följande:
    jasså... bor flican långt bort?
    Nej, egentligen inte. Men vi umgås inte, utan det är mina föräldrars kompisars barnbarn. Så vid midsommar träffas vi allihop och så säger vi jämt att vi ska träffas däremellan, men det blir aldrig så tyvärr...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10