• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-06-02 20:41:10 följande:
    Jen- vilken liten godbit! Syperfin ESL och vilket POP-fynd som legat och väntat på sin bärare Träligt! OCh jag som nyss sa att Noel somnade så fort. Gissa vem som är vaken igen?
    Han bara lurades lite

Nä om man skulle ta nåt och dricka kanske, lite vatten .
    Sen ska jag kolla Paradiset på de där Roommate lakanen igen, vill så gärna ha sån men de kostar ju en del.
  • jompa
    Jen80 skrev 2008-06-02 20:48:57 följande:
    God kväll på er!Orkar inte läsa igenom tråden, då jag inte varit inne sen i förrgår . Ni har ju t.o.m hunnit byta tråd ju . En massa fina bilder i BT !! Härligt somriga bilder. Loveliva: Söta Hilda som alltid . Vad har du för stl på hennes suit? Jag har den i stl 62 till Ava, men har inte testat den än. Köpte den när hon låg i magen ... Men jag tror nog den är stor...Angelinah: Beklagar verkligen . Usch, va hemskt! Kan inte ens föreställa mig hur det känns. Massa kramar till dig !!Idag har vi varit hos fotografen igen och tagit kort på når nya stora familj . Pojkarna hade svart/vita Katvig-tröjor och Ava hade rosa/vit Katvig-suit. Sen hade jag och sambon vita tröjor. Tror det blir rätt bra, för det är ju Ava som ska sticka ut lite. Var bl.a bild till tidningen och så. Men sen fka vi komma tillbaka nån annan dag och ta lite mer på bara Ava, för hon tröttnade till slut, så det blev inte så många enskilda på henne. Ska bl.a ta när hon ligger naken på sambons arm med huvudet i hans hand. Älskar såna bilder!!Lade in några OT-bilder i BT, men måste ju visa Ava i sin söta klänning .
    Hejsan

Hur är det med hennes mage nu? Är det bättre?
  • jompa
    lillronya skrev 2008-06-02 20:50:50 följande:
    Har ett par frågor om sweetfunkys rea.Hur länge vara 40%-erbjudandet och gäller det nova star?
    Ja det gällde Nova Star, stod inget om att de inte var med i alla fall.
  • jompa
    Jen80 skrev 2008-06-02 20:58:34 följande:
    Ja, faktiskt. Igårkväll var det bra och ikväll har det också varit lugnt, så det är jätteskönt. Har inte druckit nåt kaffe idag och bara en kopp igår, så kanske kan det vara det. Man märker att hon lätt får ont i magen, men i förrgår och kvällen innan var det riktigt jobbigt. Så vi får väl se om det försvinner eller om det kanske kommer ibland. Är glad för varje dag som hon är rätt lugn . Lugnast är hon när hon får ligga som en liten groda i min famn... sååå mysigt !!
    Vet du vad jag tror?
    Tjejer är lite bökigare än killar, verkar stämma på många jag känner.
  • jompa
    lillronya skrev 2008-06-02 20:59:58 följande:
    Okej. Tack för svar.Jag hoppades att det inte skulle gälla för jag har inte råd.
    Hahahahah nu finns ingen återvändo

Hur har det gått med den som du beställde på Smallkids?
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-06-02 21:05:22 följande:
    Nu ska jag snacka lite med min gubbe o se csi. Natti natti
    Natti natti.
  • jompa
    lillronya skrev 2008-06-02 21:06:06 följande:
    40% rabatt med en kod som jag lyckligtvis glömt.
    var det inte "förtur" som var koden
  • jompa
    lillronya skrev 2008-06-02 21:08:29 följande:
    *håller för öronen*
  • jompa
    Jen80 skrev 2008-06-02 21:17:32 följande:
    . Äh, nåt behöver du väl alltid ...
    Ja det är på allt som är ordinarie pris.
  • jompa

God morgon.

Sol idag igen Börjar vänja sig vid detta nu.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10