Inlägg från: svischan |Visa alla inlägg
  • svischan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

mortillsju skrev 2008-06-16 21:43:12 följande:
    Underbar kombination med Plastisock och Molo på din lilla sötnos!!
    Ja, det passar perfekt ihop, mycket användbart=)
  • svischan

Jag fick hem mina mololinnen idag, 98 var apstort! Det randiga fanns bara i 92, så jag chansade, och det sitter perfekt. Poetrylinnes goes nog T =(

• svischan
    Infinite Joy skrev 2008-06-16 21:44:53 följande:
    Svish: åh, vad fin i molo och plastisock.... förlåt att jag är ot, men vem säljer t-shirtarna?
    Jag köpte mitt set på Funkybaby, tror jag.
  • svischan
    isold2003 skrev 2008-06-16 21:44:33 följande:
    Superfin i tigertröjan! Så söt din tjeja!
    Ja, jag älskar den, och hennes pappa med, han väljer den framför alla andra kläder i garderoben, så idag när lilltjejen skulle vara med på pappas jobb någon timme pga stängt dagis, så åkte naturligtvis tigertröjan och nova star jeansen på=) Cool på pappas jobbCool
  • svischan
    Preggi skrev 2008-06-16 21:56:39 följande:
    Vart har du köpt tigertröjan? Hur är den i strl. Vi behöver nog en sån!
    Jag köpte den på sweetfunky. Den är i stk 98, men är mindre än 98 i poetry. Min dotter är 94 cm lång. Klart du behöver en sån KÖÖÖÖÖÖÖÖPRäcka ut tungan
  • svischan
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 21:52:39 följande:
    *pust* Nu har jag ca. 70 auktioner ute på T och en hel del kneps på köp-nu direkt så T verkar gå bra Lollypop - du var på hugget ikväll du
    Jag råkade visst buda på en av dina auktioner, den klänningen skulle passa kanon på min tjej=)
  • svischan
    Duntoffla skrev 2008-06-16 22:03:04 följande:
    Hon är så himla fin din dotter! De ögonen...Lina- sötis-Thea i BT! Cool T-shirt!
    Tack, visst är hon underbar Knepig bena bara, ungen vägrar låta oss ens kamma henne=)
  • svischan
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 22:05:27 följande:
    ja tyvärr var den ju alldeles för stor för Maia Älskar ju orkidéerna så jag hoppades ju sååå att hon skulle kunna ha den men hon drunknade i den men lär passa perfekt på din tjej
    Jag hoppas det, ska försöka vara närvarande när auktionen går ut, hon har inga orkideér alls nämligen, och det går juh inte för sig=)
  • svischan
    isold2003 skrev 2008-06-16 22:08:34 följande:
    Godnatt allihop, nu måste jag hopa i säng. Shoppa väl!
    sov gott!
  • svischan
    Preggi skrev 2008-06-16 22:07:11 följande:
    En sån? hehe jag behöver två men det fanns bara i 98. Så jag chansar på en... Nu måste jag bara hitta nåt mer, då känns frakten mer ok..
    Nått ska du väl kunna hitta=) Jag har sett den någon annanstans också, men just nu sviker mitt minne mig... klart båda barnen ska få varsin tigertröja=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10