Inlägg från: svischan |Visa alla inlägg
  • svischan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-16 23:47:08 följande:
    haha fy f*n vad roligt och äckligt på samma gång
    Typ=) Iaf för oss utomstående=) Men vad ska man säga till sitt barn på 2 år? Hur för man diskussionen framåt? Det är väl bara att hoppas att det inte händer igen=)
  • svischan

Nä, nu är det verkligen dags att sova, heldag på jobbet imorgon, sen städning inför vänträff på onsdag (förövring golvmajsande Maria 3 år=) Måste juh vara rent på golvet så hon känner sig fri att bajsa var hon vill, hon vill nog inte sätta sig i våra dammhögar precis=)

• svischan
    ängeln83 skrev 2008-06-22 20:21:45 följande:
    OT men är det någon som vet hur Didriksons är i storlek? Tänker mest på deras regnkläder.
    Min dotter på 93 cm kan fortfarande ha sina regnkläder i stk 80 så jag tycker de är stora! Jag köpte även det fleecefodrade setet till henne i höstas i stk 90 och då drunknade hon i det, hon kommer kunna ha det till hösten också när hon är 3,5.

Hej förresten alla! Hoppas ni haft en härlig midsommar!
    Just nu skördar vi frukten av en helg helt upp och ner, dottern har legat och skrikit i sin säng en timme nu, på mamma naturligtvis, hon som alltid somnar ordentligt på en gång. Övertrött liten stackare!

Ingen shopping blev det i helgen heller, hade hoppats på lokatbutiken hos svärföräldrarna, men där fanns inget som jag inte redan har=)

Kanonfina barn i BT, får se om dottern låter mig ladda upp lite bilder så jag kan visa upp mitt midommartroll!
  • svischan
    ängeln83 skrev 2008-06-22 20:45:58 följande:
    Han är typ 86 cm lång.O vilket är smidigast till en 15 månaders, vanlig midjebyxa eller hängselbyxa?
    Oj vilka skilda bud du fick, du får nog köpa i butik och prova på innan du betämmer dig=)
  • svischan
    ängeln83 skrev 2008-06-22 20:54:40 följande:
    Ah verkligen...ni måste ju alla säga samma ju
    Eller så ska man inte gå efter min spinkfis mått=) Jag köpte ett par överdragsbyxor i 90 nu i våras och de sitter perfekt, så det är nog lite olika i modeller också...
  • svischan
    isold2003 skrev 2008-06-22 20:57:56 följande:
    God kväll! Stackars Thea! Det är sommar nu, då ska man hålla sig frisk ju! Hoppas att det inte blir långvarigt.Svisch, fler som har vänt på dygnet hör jag. Hoppas att hon somnar nu så att du får lite lugn och ro. Ser fram emot bilder på din sötnos!
    Just nu är det faktiskt tyst där uppe, pappa röt till lite för han hörde inte vad de sa på fotbollen=) Så hon sover säkert. Men visst är det svårt för de små liven att helt plötsligt vara uppe sent och umgås med massa folk. Vi började redan i onsdags, då somnade hon ca tolv, sen har det fortsatt. Klart att hon inte vill lägga sig innan åtta idag! Hoppas att era små somnar som föräldrarna vill=)
  • svischan

Godkväll i tråden! Shoppas det något idag?

Jag har släppt iväg (eller slängt ut) maken på fotbollskväll hos min bror, så här är lugnt och skönt=) Blev lite shoppa billigt på Rumba precis...

• svischan
    Sandie12 skrev 2008-06-25 21:00:28 följande:
    tjollabolla; Hehe så bra då, tackar för tipset! :) Tejp; Tackar ska kika där! =) När ni nu ändå e så snälla här så undrar jag i fall ni har ngn erfarenhet av Molos eller Ida Ts regnställ, vetti17 vilket man ska köpa...dvs vilket som e bäst kvalla på?? Svårt. =/
    Jag har ett idat här hemma som jag/vi är jättenöjda med. Molo vet jag tyvärr inget om.
  • svischan

Vilka fina barn i BT!
    Jag la in en bild precis på min tjej och hennes farmor från midsommarafton.

Shoppas här något ikväll??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10