Inlägg från: svischan |Visa alla inlägg
  • svischan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Helle skrev 2008-06-29 21:53:14 följande:
    Nu blev jag nyfiken på att se hur lång jag var när jag var 2 år. Jag är ju 182 cm nu. Philip är 94 nu vid två år och hans pappa är 190.
    Din tvååring är längre än min treåring!?! Han blir nog lång han med ja=)
  • svischan

Får se hur lång min tjej blir som fullvuxen. Min man är indier, och han är juh ganska lång, men jag tippar på att hans släkttavla inte ser likadan ut. Hans längd beror nog mest på miljön=) Så våra barn blir nog inte så långa, min pappa är kortare än mig tex. 

• svischan
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-30 22:29:44 följande:
    Tjena tjejer Sorry, va tvungen att pysa mitt i babblet igår och har inte hunnit in idag - har varit och shoppat Skatten är ff vaken här men blev helt till mig så är tvungen att smita in snabbt, vet ni - Molos höstkollektion börjar komma till butikerna redan mitten av Juli!!! Det är ju jättesnart Fast ni kanske redan har koll på det och jag är sen som vanligt Massa underbara sötnosar i bt *ingen nämd, ingen glömd*
    Redan i juli??? Bra att jag fick veta det, måste planera in en storstadstripp då juh=)

Hej alla! Jag har hållt mig ifrån shopping flera dagar nu, och med nyheter på ingång tror jag nog att jag klarar mig tills dess...
    Eller finns det någon bra rea som jag missat tros?? *läser igenom alla erbjudanden som kommit i mailen*
  • svischan
    Buttelina skrev 2008-06-30 22:43:56 följande:
    WHAT???? Juli??? då måste jag SPARA ska ha en hel del
    Du verkar ha inblick i vad som komma skall... inboxa gärna=)
  • svischan

Jag har förresten köpt mitt första småfolkplagg, en långärmad tröja, men jag kommer inte ihåg vad det var för tryck...Fundersam Den åkte liksom med i farten... men det ska bli kul att se vad det är alla pratar så mycket om! Den och resten av beställningen borde komma imorgon

• svischan
    belladona skrev 2008-06-30 23:00:47 följande:
    De är så fina och underbar kvalitet har några stycken av dem här hemma nu
    Jag tror inte ens jag klämt på en småfolk i butik!
    Jag resonerade som så att tycker jag inte om den hamnar den på T.
    Buttelina skrev 2008-06-30 23:00:57 följande:
    varifrån beställde du? vad beställde du mer?
    Rumba, min favvoshop nr 1. Vad beställde jag mer tros??? Katvigs midiapple jacka i grönt, svart/vit katvig velourjacka, småfolktröjan och nått mer, men vad var det???
  • svischan
    belladona skrev 2008-06-30 23:08:35 följande:
    tror det kommer sluta med att du har alldelse för många småfolks  tröjor hemma sen
    Hehe... tja... jag ska väl aldrig säga aldrig=) Dock tycker jag egentligen att min dotter är lite för stor för så pass grälla tyger. Men kommer de med en mindre retroaktig tröja lär jag köpa den=) Och jag tycker att herdetröjan är underbar, men det finns redan massa tshirtar i garderoben, vill ha långärmat till hösten nu.
  • svischan
    Jen80 skrev 2008-06-30 23:12:50 följande:
    God kväll på er!Kikar in en snabbis efter en lååång kväll med barnen. Eller den började bra... Liam somnade på soffan strax efter att Bolibompa hade börjat och Ilon var i säng 18.30 och Ava kl.19. Men sen vaknade Ava efter en stund och lite senare vaknade Ilon och vägrade somna om. Till slut fick han komma upp, för det gick verkligen inte få honom att somna. Har aldrig hänt tidigare, så vid 21 eller därefter så fick han åka i säng igen, även om han protesterade en kort stund . Ava däremot har vägrat sova tills nu. Var helt slut, men ändå har hon legat här med stora ögon och tittat, ibland gnällt, men vägrat somna. Jaja, nu är det även läggdags för oss...Butte: Underbar bild!! Även om det kanske inte var så kul för er... Hua!!Åh, va fina barn i BT. Taras kombo med Molo-tröjan (poetry) och Katvig-leggings var ju jättefint! Ava hade poetry-bodyn idag. Den är så fin! HAr suiten i 68, men funderar på om man ska ladda upp med en body till... Inget kul med posten. Kommer inte riktigt ihåg vad jag väntar på, men det borde komma snart. En grej beställde jag från Rumba i onsdags eller torsdag. Jaja, hoppas på bättre tur imorgon.
    Tror visserligen att du menar mitt barn och inte belladonnas, men visst är kombon fin?=)
    Passar nog på alla barn=)

Hoppas ni får en lugnare natt efter den jobbiga kvällen!
  • svischan
    belladona skrev 2008-06-30 23:16:40 följande:
    fundera det var nog inte Taras kombi
    Men de är juh lite lika våra barn, har samma färger och form på kroppen. Men din tjej skulle nog ställa upp på bättre bilder än vad min galenpanna till trotstjej gör!
  • svischan
    Jen80 skrev 2008-06-30 23:24:18 följande:
    Hehe, kom inte ihåg vem det var när jag skulle skriva, så jag chansade !! Jaja, bättre lycka nästa gång . Men kombon var fin iaf på en söt tjej !!
    Tack Dock är hon rätt billig om dagarna numera, om någon är sugen... allt är en enda lång kamp... fast hon är hemst söt när hon sover=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10