Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

mortillsju skrev 2008-06-07 20:52:36 följande:
    Hehe Jag frågade ju?! Bra att nån svarade tycker i alla fall jag. Jag har själv en ytterst känslig pyjamasradar. Men vad har man till de där shortsen från Katvig? De är svårmatchade.
    www.ajabajakids.com/shop.asp&item=4076

www.ajabajakids.com/shop.asp&item=3962

www.ajabajakids.com/shop.asp&item=3972

www.ajabajakids.com/shop.asp&item=3978

någon av dessa kanske är rätt i färgerna till katvig shortsen??
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2008-06-07 21:07:03 följande:
    Skiiitsnyggt ärligt talat Jag tror de passar allesammans. *studerar ingående*
    tycker att det är roligt att blanda olika märken
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2008-06-07 21:12:08 följande:
    Det är liksom själva poängen...att blanda tycker jag. Annars blir det lite för förutsägbart. Girafferna är snygga
    ja, det är skoj att blanda jag gillar också girafferna, verkar vara en härlig färg. Du får ta med dig dina katvig shorts till ajabaja och kolla
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-07 21:19:10 följande:
    Det enda tråkiga med girafferna var att det var i ett sånt där utanpå tryck tyvärr. Annars hade en sån bott här hemma nu
    är det, det? det var ju trist
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-07 22:02:44 följande:
    Godkväll flickor! Vad händer här ikväll? Här har det varit fullrulle hela dagen, har städat, städat, städat gamla lägenheten. Inte riktigt klar än, men imorgon hoppas jag hinna bli färdig. Och idag har vi köpt en pool till trädgården! En sån bamsepool. SÅ GÖTT! Fast nu har vi precis fyllt på vattnet så det är bara 11 grader, men snart så ÅÅÅ jag är så sugen på katvigs svartvita boilersuit igen.... Jag lyckades ju stå emot sist, men denna gången vet i tusan om jag kan. Milos helsvarta i 80 börjar bli för liten, sen har jag 2 i 86 som är lite för stora. Men sa inte du Butte att dom var större denna säsongen? Så då kanske en i 80 blir lagom? *grymt sugen*

lillebror i mars i strl 80 stooor i storleken
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-07 23:10:12 följande:
    Jag dödade visst tråden Jaja, loggar ur i ställetcu
    den har varit död hela kvällen
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-07 23:22:39 följande:
    Jaha o där var den beställd NU kan jag sova... Hehe. Natti flickor!
    wohoo grattis
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-06-08 18:26:43 följande:
    Pust. Blev en beställning hos Batinki och så avbeställer jag den ordern hos Sweet funky.. *velig*
    hehe, vad blev det på batinki nu då?

MOLO frestar inte mig alls nu Förvånad, jag är mer inne på småfolk
  • Buttelina
    J essica skrev 2008-06-08 18:37:06 följande:
    Hallå flickor!!Vem var det härinne som hade nanoous gula klänning til lsin tös? har för mig att nån härinne hade köpt den.Har beställt den till Linnea och hoppas storleken blir rätt?Inga roliga reor nånstans? *Shoppingsugen* Freshmilks och sweetfunkys är redan avverkade
    batinki
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10