Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-06-08 18:38:41 följande:
    Småfolk är jag redan klar med Det blev poetrytröja med gröna prickiga ärmar + gröna prickiga tights till Stella, poetryklänning, rosa prickiga tights och sorbetklänning till Jonna.
    ojoj, det finns mycket mer småfolk jag vill ha
    Zvartaliljan skrev 2008-06-08 18:38:43 följande:
    Butte: Finfina Småfolk i bt. jag är ute efter de där cerise shortsen och fick svar från est att hon hade dom..skrev vilken storlek jag ville ha men sen har jag inte hört nåt mer Gått många dar nu...
    vad tråkigt!!! jag ska till ajabaja imorgon. de skulle ev få in fler shorts... ska jag kolla till dig?
  • Buttelina
    J essica skrev 2008-06-08 18:42:09 följande:
    Vart hittade du grönprickiga leggings? *vill ha*
    på batinki ju
    Tjejtriss skrev 2008-06-08 18:38:41 följande:
    Småfolk är jag redan klar med Det blev poetrytröja med gröna prickiga ärmar + gröna prickiga tights till Stella, poetryklänning, rosa prickiga tights och sorbetklänning till Jonna.
    fina inköp!! är liiite sugen på tights...
  • Buttelina

zvartaliljan: underbara maia i bildis! hon ser alltid så glad ut... förutom när hon tappat sina kakor

• Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2008-06-08 18:46:51 följande:
    hihi tror visst vi har någon som kanske smygläser tråden för vips så dök det upp ett mail från est
    men vad bra vet du vilka färger/storlekar hon hade?? vad kostade dom?
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2008-06-08 19:00:17 följande:
    hon skrev bara att hon hade dom i cerise och brunt. Inget om pris. Hon skulle lägga ut dom i webbutiken på onsdag så jag antar att jag får sitta klistrad då för o hinna få mina...
    aha, cerise har jag ju redan var lite ute efter liiiiila
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2008-06-08 19:03:53 följande:
    Nej då blir hon helt förtvivlad Den bilden där hon har kaninerna på sig o käkar på en stor glasstrut hade inte varit lika rolig om jag tagit bilden 2 minuter senare när hon tappade glassen...helt hysteriskt förtvivlad blev hon! Fast hon fick en ny glass så fortsatte hon peka på den gamla i gräset o gnälla "Maia tappa glass", så jag plockade upp den o slängde den och huja det var ju tydligen ännu värre! Hon stod o skrek vid soptunnan
    haha, knäpp-unge så himla go hon verkar vara
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 19:06:58 följande:
    Godkväll! Shoppas det ngt?ÅÅ jag är helt slut men nu äntligen äntligen är lägenheten färdigstädad för besiktning. Har städat 3 dagar i sträck nu. Tjohoo.... *NOT*Inte missat nån rea va på dom få timmarna jag varit borta? *viktigt jue*
    är du i shopping sugen nu igen ??
  • Buttelina
    gosmamman skrev 2008-06-08 19:43:22 följande:
    Gokväll!Jag måste gnälla lite på bebbens katvigbaddräkt, den tar liksom in sandkorn i tyget så om man synar den på de vita fälten så ser den lite grådaskig ut så ser man att det är små sandprickar i tyget. Det tycker jag är dåligt, det är väl ganska självskrivet att barnen sitter i sanden med baddräkt.Tjolla- skönt att vara klar med städningen, det är verkligen dryyygt (ffa nu i värmen)Butte- fiina barn som sitter i sin vagnen och skiner *löv småfolk*
    taack Kyss jag har blivit lite smått galen i småfolk
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-08 19:59:41 följande:
    Apropå Småfolk-har de ingen lagersalg?
    jo, det har dom... men längre in i danmark..
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-08 20:09:47 följande:
    Vet du när den brukar vara?
    nä, det vet jag inte...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10