Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

havsvind skrev 2008-06-08 21:32:09 följande:
    Tack.Då frågar jag Butte (Buttelina?), är det nära Köpenhamn och hur får man inbjudan?
    det är ca 15 min tågfärd och sen 15 min promenad från centralen i köpenhamn. man kan nog anmäla sig för att få nyhetsbrev på molokids.dk
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 21:33:10 följande:
    Jag hade helt missat att både du o angelinah jagade de där sabla byxorna... o jag som ränner där... fick ju skämmas när jag hörde att skatten snubblade över dem när hon sprang in på gula hästen när vi varit på mässan
    äsch då, det gör inget
    CamillaJ skrev 2008-06-08 21:33:55 följande:
    Jag är ute efter Badskor.. hade ifrån Po.p till Isak förra sommaren nej förra igen och det är storlek 22 i dom tror det är rätt små ,lillebror kan inte ha dom. Dom va riktigt bra, kunde ha dom på stranden i vattnet ..behöver ha såna nu och po.p säljer dom inte längre nån som har några andra förslag.Föresten har bytt press bild så ni inte undra vem som nu skriver
    haha, visste inte att det var du förrän du skrev att du bytat bild
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2008-06-08 22:04:21 följande:
    Buttelina:den som du har kontakt med på Tradera, är det en korv måntro?Den kontakten skulle jag oxå vilja ta del av
    haha, nä det är inte korven
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 22:28:50 följande:
    haha den korven är numera välkänd
    haha, eller hur
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2008-06-08 22:31:26 följande:
    Har din kontakt möjligtvis några andra godbitar?
    lite grodor ochäpplen bara..
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 22:33:04 följande:
    Va vilken korv? Ja fattar noll!
    korven på t korv med bröd säljer ny småfolk... jag och lina vann varsin tröja för nån kväll sen av henne och mortillsju vann en body åt jen 80
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 22:49:02 följande:
    åh den understa va jättefin!!
    KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-08 22:52:12 följande:
    äpplen? hörde jag äpplen?? Gröna mån'tro?? *nu vakna Skatt mamman till liv* God kväll på er Haft en lång helg m syster och bror fr Göteborg sååå underbart Läst lite ur kvällens tråd, måste va sjuk men inget lockar fr Batinki... inget Molo lockar alls just nu faktisgt vilket har varit favvo märket alla kategorier bra länge.... Köpte inte ens ngt fr Freshmilk under helgen *måste kolla febern*  Är rätt mätt på det mesta faktisgt, trist men sant... Det är nog bara Småfolk som drar lite i VISAkortet 
    japp hon har gröna
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 22:51:42 följande:
    vaaaa?? vart då??
    på trollungar
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-08 22:52:12 följande:
    äpplen? hörde jag äpplen?? Gröna mån'tro?? *nu vakna Skatt mamman till liv* God kväll på er Haft en lång helg m syster och bror fr Göteborg sååå underbart Läst lite ur kvällens tråd, måste va sjuk men inget lockar fr Batinki... inget Molo lockar alls just nu faktisgt vilket har varit favvo märket alla kategorier bra länge.... Köpte inte ens ngt fr Freshmilk under helgen *måste kolla febern*  Är rätt mätt på det mesta faktisgt, trist men sant... Det är nog bara Småfolk som drar lite i VISAkortet 
    jag känner EXAKT som dig. inget lockar, bara småfolk
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10