Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Hmmm, nu ska jag försöka förklara. Vart kommer ni ifrån? Söderifrån eller? Hittar du nåt i Kalmar?
Phu!! Har packat Tradera-grejer nu och skrivit vinnarmail. Supertrött, men skönt att ha det gjort.
Nu ska jag krypa ned i säng.
God natt på er tjejer!!
Idag har jag rea-shoppat på eleraff. 50% på en massa. Bild i galleriet på mina fynd . BARA till Ava, men hittade faktiskt inget jag gärna ville ha till pojkarna.
Idag fick Liam för sig att skära sönder sin napp, så nu ligger han uppe och ska somna utan napp. Han ångrar sig REJÄLT, men nu är det kört känner vi. Vore sååå skönt om han äntligen kan sluta med napp, fast det har varit en massa skrik och tårar ikväll. Nu har det iaf varit tyst ett tag...
Incommunicado: Åh, massa fina kläder du har shoppat . Är sugen på lite till av nya Molo till Ilon, men än så länge hittar jag inget till Liam... lika bra det
Ängeln: Åh, va härliga bilder från Gotland. Har inte varit där sen jag var och tävlade i skytte när jag var yngre. Över 10 år sen. Usch, va gammal jag lät helt plötsligt ...
Loveliva: söta Hilda i bt ! Den kjolen brukar jag också ha till den bodyn. Tyvärr kommer nog bodyn vara för liten snart, men har uppdaterat med en tröja i stl 74 och suiten i stl 68
.
Nähe, nu ska jag nog ta och stänga av. Har grym huvudvärk och början på halsont. Hoppas sååå att det inte blir nåt utan att det försvinner under natten. Ava har nog lite ont i halsen tror jag då hon var knölig med amningen för några dagar sen, är hes, lite snorig och rätt knölig. Hoppas det blir bättre snart annars får jag väl ringa läkaren. Kan ju inte ge henne Panodil, så man tycker lite synd om henne om hon har ont. Svårt att veta när de är så små...