Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-08-02 22:15:30 följande:
    Men kostar maaaaaassa pengar.
    hur ser name its ut? Någon länk?
  • SmillaMilla
    Incommunicado skrev 2008-08-02 22:16:10 följande:
    Jag ahr inrett en lekhörna i vårt arbetsrum, så han kan leka medan mamma surfgar och köper danskt.. (bry er inte om att jag inte har gardiner på bilden, renovering pågår, tapeten ska bytas)
    cool förvaring! Vart har du köpt den?
  • SmillaMilla
    alex 07 skrev 2008-08-02 22:16:45 följande:
    Fast vinteroverallerna på Lindex kostar ju 549 så 599 för en Molo känns ju helt ok då
    oj är det inte större skillnad? Vart finns dessa molo? Letar till Svea.
  • SmillaMilla
    Incommunicado skrev 2008-08-02 22:18:02 följande:
    IKEA, möblerna med. Stickersen på skåpen är flyttbara och en rolig färgklick.
    Åh ikea. Perfekt. Då måste vi nog dit
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2008-08-02 22:19:03 följande:
    Så här ser vår name it-overall ut.
    Åh den ser ju jättefin ut! Finns den i fler färger?
    Incommunicado skrev 2008-08-02 22:20:59 följande:
    min Molo:vet ej om den tål väta, den är mer av dunjackestil, inte så tjock som vinteroverallerna. Bra att ha i nov/dec tänkte jag.
    Snygg! Perfekt till vagnspromenaderna.
  • SmillaMilla
    gosmamman skrev 2008-08-02 22:23:33 följande:
    den va fin! Kostar?Molo är också fin men alldels för dyr för mig i nuläget. Och OM jag lägger så mkt pengar så satsar jag gära på reima. Det har min äldsta haft förut och jag älskade den overallen.
    ja jag håller nog med. Sonen skall ha sin reima (samma overall) för tredje året i rad
  • SmillaMilla
    Incommunicado skrev 2008-08-02 22:24:16 följande:
    Stickersen är från >" href="www.greenjellytoys.com/" mce_href="www.greenjellytoys.com/" target=_blank name="Välkommen in i webbshopen >>">www.greenjellytoys.com/jag har fyrkantiga på Damiens fönster i hans rum, jag har runda och runda med pinne (typ lollipop) på garderoberna, de kostar ca 300 kr paketet, det blev en investering på en tusing men det är en kul grej...här är hans fönster:
    Åh vad snyggt!
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2008-08-02 22:27:43 följande:
    Smillamilla: Overallen kommer nog i nya färger varje år. Brukar finnas mönstrat också, men svart är ju det jag gillar bäst.Fanns i samma mönster som denna jackan också vet jag.
    Åh finns den i den så skall svea absolut ha en sådan. Ursnygg ju! Svart är inte riktigt min melodi
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2008-08-02 22:33:11 följande:
    Ja den är också fin.Kan hålla utkik i butiken här, vad som kommer.Vet inte riktigt var man kan köpa dem på nätet...
    Hittade en sida på nätet men det har inte kommit några andra färger än den svarta där. Får skicka mamma på shoppingrunda
  • SmillaMilla
    Incommunicado skrev 2008-08-02 22:39:01 följande:
    massor, har precis lagt in i BT.
    jättefin shopping!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10