Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2008-08-02 21:46:00 följande:
    Å vad den är snygg!!Jag skulle kunna  samla på NS-jackor.
    ja men visst är de snygga.
  • SmillaMilla
    Tjejtriss skrev 2008-08-02 21:48:03 följande:
    Har ni sett att Lindex baby-velourbyxor finns upp till 86 nu?
    Vilka färger finns de i?
  • SmillaMilla
    Preggi skrev 2008-08-02 21:52:54 följande:
    Vi har den men jag gillar den inte alls. Vi har aldrig använt den trots att den är så snygg. Den är för snäv så det går itne att röra sig i den...
    Aha, ja då skall jag inte köpa den. Det är ju verkligen bra att man har er här.
  • SmillaMilla
    jojoa75 skrev 2008-08-02 21:57:12 följande:
    Håller helt med dig. Har den oxå till Emma, har använt den nån enstaka gång bara. Den är verkligen snäv, men det går ju att röra sig i den för henne iaf. Men helt klart går det ju inte att tex klättra på stegar o sånt där, så kanske inte bästa kjolen på en lekplats
    Jättesnygg. Men barnkläder måste ju kunna användas under lek. Så går det inte att klättea i den så går den tyvärr bort här.
  • SmillaMilla
    Lina med Liten skrev 2008-08-02 21:48:52 följande:
    God kväll!! *tuffar in sent som vanligt*
    God kväll Nu ropar sängen på mig.
  • SmillaMilla
    Lina med Liten skrev 2008-08-02 22:01:38 följande:
    Förlåt men jag måste ställa en OT fråga.... Ngn som haft mindre barn m helkörd mage?? Thea har haft diarré nu sen en vecka tillbaka. Jag får inte stopp på det. Hon får "snällis" kokt mat, majsvälling... Ngn som vet ngt som har en "stoppande" effekt som jag kan ge. Har pratat m sjukvården 2 gånger och de säger att jag ska vara lugn så länge hon inte är allmänpåverkad... Men alltså hon är inne på sin 8e dag nu!
    banan, blåbär är ju stoppande.
  • SmillaMilla
    jompa skrev 2008-08-02 21:59:49 följande:
    Nä tjejer nu måste jag nog lämna er för sängen. Får även säga på återseende om några dagar när vi är hemma igen från Gotland. Då hoppas jag fler nyheter dykt upp.Ha det gott och shoppa lugnt...........NOT
    Trevlig resa!
  • SmillaMilla
    Lina med Liten skrev 2008-08-02 22:06:16 följande:
    banan hjälper inte... blåbär hatar hon
    hm ja då vet jag inte. Vi har ju problem åt andra hållet. Kanske det finns något på apoteket?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10