Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-06-17 21:19:47 följande:
    nä, dom e bara upp till strl 80 och det är dom vi har som börjar bli små.Velourisarna som var i stl 86-122 kom typ bara en "laddning" och dom försvann direkt och det fylldes inte på heller. Bara på baby dom fortsatt fylla på med velourbyxorna
    Jag tror de kom i omgångar i olka färger. Först köpte jag rosa och bruna. Sedan lite senare på hösten hallonröda och svarta.
    Tjejtriss skrev 2008-06-17 21:20:09 följande:
    99 kr tror jag allt de kostade..
    Ja det är möjligt! Billigt var det i alla fall!

Vi får hoppas Lindex kör en repris i höst!
  • mortillsju
    Tjejtriss skrev 2008-06-17 21:21:47 följande:
    Mmm.. köpte dem i höstas på rea
    Fiffiga du! och jag får föärtvivlat hoppas att nån lägger ut dem på Tradera och att sen bara jag upptäcker att de finns där!
  • mortillsju
    Tjejtriss skrev 2008-06-17 21:23:34 följande:
    Haha. Du får väl spana efter den Stella har haft till våren
    Gud vad jag ska spana!
  • mortillsju
    Tynne skrev 2008-06-18 15:40:26 följande:
    Har en liten frågaVet någon vart man kan hitta bruna shorts eller knickers på nätet?
    Moons bruna knickers med vita muddar hittar du på rackamaja.se
  • mortillsju

God Morgon i Tråden!

ZVARTALILJAN, jag säger som Tjejtriss. Strunta i allt schampoo och använd bara balsam (massera in det som schampoo och skölj) utan silkon i . Det funkar kanon på lockiga skönheter. Konventionella schampoon bara klistrar ihop lockigt hår. Du börjar med att sanera håret med Barnängens schampoo. Efter det använder du Elodorados (Willys) schampoo för normalt hår. Enbart.

Fina bran i BT! Så kul att titta in där.

• mortillsju

LOVELIVA Jättefin Hilda i BT, som vanligt. Det kändes annorlunda att se henne i lammsuiten. Jag tror hon sällan har blått på sig!

• mortillsju
    mortillsju skrev 2008-06-19 09:21:54 följande:
    God Morgon i Tråden!ZVARTALILJAN, jag säger som Tjejtriss. Strunta i allt schampoo och använd bara balsam (massera in det som schampoo och skölj) utan silkon i . Det funkar kanon på lockiga skönheter. Konventionella schampoon bara klistrar ihop lockigt hår. Du börjar med att sanera håret med Barnängens schampoo. Efter det använder du Elodorados (Willys) schampoo för normalt hår. Enbart. Fina bran i BT! Så kul att titta in där.
    Eldorados balsam såklart!
  • mortillsju
    Helle skrev 2008-06-19 23:33:18 följande:
    Fanns det ingen som har denna och kan ge mig råd?Sen undrar jag också om denna finns på rea någonstans? Hittade på EST men slut i 98/104. Typiskt... www.matadorkids.se/index.php&pro...
    Den har vi *gillar* vad är det du undrar??
  • mortillsju

God Kväll alla midsommarglada och trötta !!

Supergulliga barn i BT *jordgubbskillen söööt*

Här i skåne haglade centimeterstora hagel på oss under midsommardansen *brrr* hur tokigt som helst!!

• mortillsju
    Duntoffla skrev 2008-06-23 12:10:26 följande:
    Helt OT men...Gahhh! Är så jäkla arg! Hade ställt Noel i förskolekö sedan okt förra året. Ringer idag och han finns inte registerad!! Har inte ens reflekterat över att jag skulle fått ngn slags bekräftelse. 9 månader åt helvete när det gäller kö! *suck*Känns ju helt jäkla kört nu då jag dessutom hört att ca 160 barn i Värmdö kommun finns det inte plats för.  *grinar*
    Hej!

Men det är väl födelsedatumet som gäller? Inte anmälningsdatum?
    medow skrev 2008-06-23 11:49:10 följande:
    Finns det någon fysisk affär som har rea i malmö nu ?.
    Lucky Little Me har.
    Buttelina skrev 2008-06-23 11:50:29 följande:
    ja, fula med typ vanlig pike krage
    Och jag som gillar mysiga kragen men avskyr nederkanten i muddväv. Kunde inte tagit bort den istället ?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10