Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Emmsan skrev 2008-06-15 23:44:40 följande:
    jaa hon e bra :) ja han är ju ganska stor bebis så kanske en 80 kan gå.. men men får väl vänta o se hur mycket han växer! när mormor betalar behöver man ju inte jaga rea
    Klart! Vi väntar också in Molo. Lillebror ska få en jacka därifrån i höst/vinter och lillasyster en overall hade jag tänkt!
  • mortillsju

God Morgon i Tråden!

Idag är det avslutning på ÖF och gissa vad?? det haglar ute!! Himmel!

• mortillsju

Hej alla i Tråden!

Nu är vi hemma och pustar ut efter avslutningen!!

DUNTOFFLA....det halsbandet sov hon med i natt! När jag försökte ta det av henne sa hon "agas". Så den gick inte

• mortillsju
    jompa skrev 2008-06-16 12:56:21 följande:
    Den är såå snygg. Sonen älskar sin.
    Den är lillebrors favvotröja alla kategorier nu när han kommit över sin apskräck!
  • mortillsju

Gud så mycket kul tapeter ni hittar! jättefint!

PREGGI

Vad gäller flickor och fixaideer så har mina flickor mest ramlat in i klänningsåldern men inte så mycket i specifika tryck eller så. Det går ju över såklart.

• mortillsju
    Duntoffla skrev 2008-06-16 13:52:00 följande:
    Aha. Jag får nog hoppa det. Känns som om det inte är så mycket jag vill ha just nu. Tycker att det går i vågor, ibland är det massa man hittar, och ibland inget alls. Just nu väntar jag på min fina fina MAT-jacka *lycklig*
    Åhhhh! Vilken blev det? Och vart köpte du den??
  • mortillsju
    Duntoffla skrev 2008-06-16 13:56:21 följande:
    Det blev den bruna. Fick lite shoppinghjälp från en vänlig själ i tråden.  Den är köpt på Slitage. Det var den sista i butiken och i rätt storlek. Jag tror att den kommer i veckan.
    Det blir fint! Tur att vi har många som håller utkik efter kläder här i tråden!

Jag tänkte köpa lite MAT-kläder när ajabaja rear. Det brukar alltid finnas lite fint på rean! Men jackan struntade jag i till min 2½ åring då jag tycker han är för stor för att ha fast luva nu. Rädd att det händer nåt när han härjar runt!!
  • mortillsju
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-16 14:07:53 följande:
    Usch säg inte så, jag bävar för denna spindelmans period - då får han gå naken  Men tycker inte ni oxå att spindelmannen, döskallar, flames osv har hållt i sig lite föööör länge nu?? *avskyr*
    Jo absolut. det är många år nu. Men mina barn har faktiskt aldrig fått några sådana kläder. Nån pyjamas nån gång men inte annars och det har inte varit några problem att kryssa sig fram mellan dessa!
  • mortillsju
    Duntoffla skrev 2008-06-16 14:18:05 följande:
    Kul med barn som gillar färg! Fast helst får N låta blir Bamsekläderna också. Men det där är nog svårt att undvika. Det är väl bara att acceptera. Allt går över!
    Jag är också allergisk mot Bamse. Men så köpte jag då regnkläder på Lindex (härliga färger hade de!) Och en liten, liten lapp med ett bamseansikte fanns på dem. Du tror väl inte lilla Saga, varje gång hon klär på sig dem pillar på lappen och säger Bamse...helt överförtjust
  • mortillsju
    Duntoffla skrev 2008-06-16 14:30:47 följande:
    mortillsju- vad fin Malte är i Småfolk och Katvig!Butte- håller med om att Bia ser äldre ut. Den där molokombon är så fin!
    Han är så härlig i dessa lite somriga färger! Just nu myser han runt i ett par ljusblå velourbyxor fran Katvig till biltröjan. Fint blev det med dessa inköp!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10