Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

SmillaMilla skrev 2008-06-23 12:17:28 följande:
    I morgon bär det av till Göteborg, lång resa. Men jag är lite fånig och vill gärna att barnen ser lite extra bra ut på en sådan resa. Vad tycker ni om detta ihop?Inte struket än men i alla fall.Några förslag på vad jag skall ha på Svea?
    Snyggt! Min Malte hade snygga jeansen med Molos vita stjärntröja på midsommar. Skiitsnyggt! Lite liknande det du visar. Jag tycker det är fint!
  • mortillsju
    mortillsju skrev 2008-06-23 12:18:57 följande:
    Snyggt! Min Malte hade snygga jeansen med Molos vita stjärntröja på midsommar. Skiitsnyggt! Lite liknande det du visar. Jag tycker det är fint!
    Måste bara tillägga att Maltes Molotröja var enda Molo jag såg till där vi var och dansade. men jisses vad med meandi jag såg. De har verkligen slagit igenom.
  • mortillsju

LILLRONYA

Så fin Anjelin är i det rosa/vita! Lika bra som velourjackan sitter på henne lika illa sitter den på min lilla. Hon visade magen hela midsommarafton! Mudden halkar upp över hennes mage Tur att Tradera finns!

• mortillsju

Deppigt i Tråden?! Det kunde ju vara mer lekvänligt ute. Själv är jag sjuk och världens tristaste mamma. Men efter maten här hemma åker vi nog till stan. Jag tror Harmoni startat sin rea.

• mortillsju

Smiter bara in lite för att berätta att Lindex har fått in velourbyxor i tag 3 bet för 2 sortimentet från strl 86. Jag vet att någon här inne efterlyste dem (minns ej vem tyvärr) då de hade ett bra pris och är lättmatchade till allt snyggt småfolk t ex.

• mortillsju
    jompa skrev 2008-06-25 11:19:04 följande:
    Tjejer. är man galen om man köper Nanoou suites för att ha som pyjamas?
    Nej absolut inte. Vi använder alltid nanoou som just pyjamasar. Toppen till det är de!

God Morgon alla! Jag ser att det är Katvigsjackshype här inne!
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-06-25 13:07:15 följande:
    ja lite sommar mysiga fast de är väl tänkta som höst byxor...
    Åhhh har du fått tag i velourbyxor från Lindex?! Toppen! Jag ska själv roffa åt mig några idag eller i morgon. Jag hoppas dock att de kommer i fler färger och de gjorde det ju sist!
  • mortillsju
    Infinite Joy skrev 2008-06-25 13:11:18 följande:
    Funderar på att åka iväg till lindex och shoppa... hur är de jämfört med katvig?
    De håller inte samma höga kvalitet men är OK om man relaterar till det låga priset. De som kom i höstas var dock små i storleken.
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-06-25 13:08:31 följande:
    ja 3 var ju för lite för jag har ju två barn vet faktiskt inte angående färgen. jag gick efter bilden i lindex tråden... tyckte de såg fina ut
    Har de en länk till Lindex BT. Måste tappat bort min
  • mortillsju
    Infinite Joy skrev 2008-06-25 13:15:34 följande:
    Ok..... jag gillar på ngt sätt kvalle. Ärdet samma material som på hängselbyxor med ugglor i? Fick sådana i present....
    Jag är också kvalitetskänslig. Men har du torktumlare är det nog än bättre. Jag har köpt dem då de har ett bra pris och då modellen passar bättre på min dotter än t ex Katvigs byxa gör. Tyvärr vet jag inget om jämförelsen med ugglebyxan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10