Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Helle skrev 2008-06-25 21:31:34 följande:
    Oj, det skulle jag aldrig orka. Det här är miiin tid Båda sover även om minstingen kommer att vakna och vilja äta snart.. Skönt!
    Så var det för mig förr med. När jag inte hade så många barn. Numera har jag ingen egen tid. det blir så när barnen blir stora. och då kan de små vara uppe de med likagärna.

Tyvärr kom jag inte till harmoni idag men planerar en tur dit i morgon bitti!
  • mortillsju
    medow skrev 2008-06-25 21:39:24 följande:
    images.google.se/imgres%3 Ffile%3D12546&imgrefurl=http://www.alltforforaldra r.se/gallery/showphoto.php%3Fphoto%3D12546%26si%3D Katvig&h=450&w=300&sz=18&hl=sv&start=36&um=1&tbnid =ioBcuTQ3FXz2cM:&tbnh=127&tbnw=85&prev=/images%3Fq %3Dkatvig%26start%3D20%26ndsp%3D20%26um%3D1%26hl%3 Dsv%26sa%3DNSer ut så här.
    ojojoj....
  • mortillsju
    Jen80 skrev 2008-06-25 21:38:18 följande:
    Här sover pojkarna sedan länge (kl.19). Jätteskönt, men när de väl kommit i säng så vaknade Ava. Hon har varit skrikig och bökig sen dess, men ligger nu i mitt knä alldeles tyst och kikar... eller nu har hon visst slagit igen ögonen .Ska nog shoppa lite ikväll igen... hmmm... En Katvig bodysuit till Ava (rosa midiapple), men kan inte bestämma om jag ska ha stl 68 eller 74. Är tänkt till hösten och det gör inget om den är lite stor när jag börjar använda den. Men frågan är när hon kan ha 74. Är rädd att hon ska hinna växa ur alla kläder innan jag hinner använda dem, så nu köper jag barar större och större storlekar haha... Har 62 i sin rosa/vita suit och den är perfekt, aningen stor just nu... Beslutsångest!
    Så mycket man vill ha....så lite tid att använda det
  • mortillsju
    Helle skrev 2008-06-25 21:40:53 följande:
    Ja du har ju några.. Jag tycker det är jobbigt med två. O nästa vecka ska jag va helt själv också utan mina föräldrar att lämpa av den ena på när den andra ska sova. Kommer väl sluta med att vi alla ligger i samma säng och sover när det väl är dags.Vore supersnällt som sagt om du vill kolla.
    Jag lovar att kolla! Jag ska köpa en sommarklänning till lillan om den nu finns kvar så jag vill verkligen dit!
  • mortillsju
    medow skrev 2008-06-25 21:44:43 följande:
    www.alltforforaldrar.se/gallery/showphoto.php... NU DÅ !!!!!!!!!!!!!
    Nu grejade du det! Jo det är den modellen! Jag har en i röda nyanser som vi använder nu. Och i den färgställningen du visar har jag i större storlek för henne att ha senare. Jag köpte på mig dem då de slutat tillverka denna modell.
  • mortillsju

VEM frågade om de där ljusblåa Katvigvelourbyxorna?? Nu när jag såg bilden såg jag att det är just sånna vi har. Vad var frågan??

• mortillsju
    Helle skrev 2008-06-25 21:53:45 följande:
    Det var jag Ville bara veta om de är snygga i verkligheten. och det hoppas jag för nu har jag beställt! Ville ju ha dem till Småfolkströjan!
    Precis. de passar jättebra till. Och till Katvigs orange/turkosa tröja. De är härliga i färgen!! *gillar* Och så passar de till katvigs velourjack i grönt/blått trots att de inte har samma färg....de blir liksom bra ihop! Inte för övermatchat!
  • mortillsju
    medow skrev 2008-06-25 21:50:35 följande:
    Åååå äntligen .Den är så fin men nu vet jag inte om jag ångrar mig suck .....Var ett mycket oplanerat köp hihihi för 350 kr ..
    Du kommer inte att ångra dig. Den ä'r skitsnygg. Sitter bra på. Och folk kommer stoppahenne på stan för att säga hur fin hon är. Jag lovar!
  • mortillsju
    medow skrev 2008-06-25 22:07:34 följande:
    Ja det gjorde jag .Frågade dem om småfolk inget på rea tyvärr.
    Då får vi se om de i Lund kör samma linje. Det är inte alltid de gör det.
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-06-25 23:39:20 följande:
    nä, jag kommer inte vänja mig vid dom! fula kragar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10