Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-06-26 16:30:26 följande:
    Men de borde väl komma. Känns som lite av ett bassortiment. Får hoppas på det iaf . Åh, vilka NS var det?
    Jo det gör de säkert, fast mitt Lindex är bara sååå segt. Vill ju ha nu

De sandfärgade med blått på fickorna. 50% var det på dom inte alls fel
  • J essica

Hellu flickor! Äntligen helg. har nu jobbat 6 dagar av 7 så jag är heeelt slut. Har ju knappt haft tid att shoppa ju.

vad mycket fint i BT som alltid!!

• J essica
    Jessys skrev 2008-06-27 17:11:05 följande:
    hej.. måste bara in o berätta någge riktigt hemskt!!När jag, challe mamma och syrran kom hem hit till morsan så skulle morsan gå på toaletten. o när hon öppnar dörren o tänder lampan ser hon nåt mörkt under toalettringen, när hon går lite närmare ser hon att det är en livslevande ORM!!!! i toaletten liksom!!!den har tydligen kommit nedre vägen via skit tanken.. Faan va läskigt!! tänk om morsan hade slängts sig ner o pinkat o blitt biten av en orm i rumpan..eller om Challe hade gått dit o lekt, (han är fascinerad av toaletten )HERREGUD säger jag bara!Sorry OT nu.. men jag skakar ännu.. fy bubblan..
    men fyyyyy vad hemskt!!
  • J essica
    Tynne skrev 2008-06-27 21:16:56 följande:
    Go´kväll tråden!Vet inte om någon redan har tipsat om denna webbshop men isf är det väl så www.zillstar.se/
    jag har aldrig sett den affären iaf. Fanns massa fiiina sveajackor ju Tyvärr bara upp till 104.

OT men ingen som sett en shop med sveajackor i 110/116??
  • J essica

Butte: Visst är det Lindex nya velourbyxor Alexander har i bt? Vilken storlek har han? Vilka färger finns?
    Vill att mitt Lindex ska ta in dom NUUU!

• J essica

Angelinah: Tycker som de andra Ta sommarklänningar.

• J essica
    Buttelina skrev 2008-06-27 21:24:27 följande:
    finns grå, orange o brun...han har 86 och 92. köp 92!
    Ok men är 86orna små på honom?
    Då ska jag köpa i alla färgerna till båda barnen när de kommer Älskar velour!!
  • J essica

Butte: jag tror att jag tar med honom till Lindex när jag ska köpa. Så vet jag att det blir rätt det är svårt med storlekar speciellt på byxor tycker jag.

• J essica

Angelinah: Tycker inte du ska tänka på hur det ser ut. Tror du att din mamma hade tyckt om klädseln så välj den klädseln.

• J essica
    Angelinah skrev 2008-06-27 21:40:28 följande:
    Ja jag tänkte just så.. Men sen kom aspekten av släkten in.. Mamma va INTE som dom andra.. Hon stack ut i mängden liksom.. Men jag är ju där för att hedra minnet av henne.. inte för att få släktens "godkännande" så jag vill så gärna ha "hennes" smak och stil..Ska nog köra blommigt med svart bakgrund ändå
    Kör på det tycker jag. Ni kommer bli jättefina!
    Stackars er, förstår att allt är jättejobbigt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10