Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

karmasus skrev 2008-06-27 21:49:29 följande:
    finns massor med veourisar på Lindex vid GustafDet finns massor med
    Jag vill oxå ha Velourisa ju! Varför ska man bo i en håla där allt kommer så sent
  • J essica
    karmasus skrev 2008-06-27 21:52:32 följande:
    köp dem på nätet.. tror de ligger ute på lindex.se redanJ essica skrev 2008-06-27 21:51:38 följande:
    De orangea var ju redan slut Var ju inne på lindex.se för nån dag sen och då fanns det inga alls.
  • J essica
    gosmamman skrev 2008-06-27 22:02:54 följande:
    gud vad jag är glad att jag hann knipa åt mig några st i uppsala
    Ja det ska du vara Tänker gå ner till mitt Lindex imorrn eller på måndag höra när de ska komma in.
  • J essica
    gosmamman skrev 2008-06-27 22:13:01 följande:
    Jag skulle vilja ha nått par till och mitt lindex här i avesta hade inte fått in när jag ringde tidigare i veckan så dom kanske fått dom nu. Men helst hoppas jag ju på fler färger.
    Ja de borde ju komma i mer färger tycker jag *hoppas*
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-06-27 22:15:55 följande:
    det gör det säkert! förra hösten kom det ju i svart, plommon, ljusrosa, cerise, hallon.. kanske fler...
    Glöm inte bruna
  • J essica

Hej tjejer!
    helt ot men jag ringde mitt Lindex ang velourbyxor och det hade kommit in men inte ut i affären än sålänge så jag ska dit på måndag och köpa. men de färgerna som kommit hit var ljusgrå bruna och svarta. Inga orangea Nån som sett de svarta+ Tycker inte jag hört nån som köpt svarta.

• J essica
    Buttelina skrev 2008-06-28 14:20:32 följande:
    svarta? det har inte jag sett.. men det vill jag ha
    Jo jag oxå men jag blev lite fundersam då jag inte ens hört att svarta finns. ÄNTLIGEN får jag mina svarta velourisar
  • J essica

Jag ska ner på måndag till Lindex så är det nån som vill att jag ska titta på svarta velour då så inboxa

• J essica
    jompa skrev 2008-06-28 20:06:39 följande:
    Det var nog från stl 116 tror jag och det var den grå, den brunaktiga och den gröna.Det var 30% på dem.
    Du ska inte ner dit nåt mer? Vill verkligen ha tag på en lurv till Linns i 116!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10