Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Zvartaliljan skrev 2008-06-29 23:33:39 följande:
    Tycker inte det är bebisaktigt med muddar. Vuxna går ju runt med det nu Min 20-åriga lillasyster är helt tokig i knickers och byxor med muddar..tydligen modernt nu
    Gör de? Hmm kanske tar ut de då.

Sitter och kastar i småfolktröjor nu
  • J essica

Ojoj vilken dyr kväll detta vart. Brände en tusing på batikini nu. Småfolk tröjor med grodor till båda barnen. en med grävskopor till Kev, en med katter till Linns. Nsjeans till båda. Får hoppas de blir bra till Linnea oxå.

• J essica
    Zvartaliljan skrev 2008-06-29 23:33:39 följande:
    Tycker inte det är bebisaktigt med muddar. Vuxna går ju runt med det nu Min 20-åriga lillasyster är helt tokig i knickers och byxor med muddar..tydligen modernt nu
    Får hoppas Linnsen oxå passar i det nu då.

vet du förresten om det är atomatisk uppdatering på batikini?
  • J essica
    lillronya skrev 2008-06-29 23:45:16 följande:
    Massa fint ju!!Blev gröna stjärnor här trots att jag shoppat färdigt för denna gången.Det enda som kan få lov att häva detta köpstopp är en röd NS-wct.
    gröna stjärnorna har Kevvan oxå. Fiiiina.

Nu är det allt köpstopp här oxå. Usch vad jag shoppat senaste tiden alltså!!
  • J essica

Butte: nej säg inte så ju Tänk om precis allt egentligen är slut

Orangea har jag inte fått tag i de har inte fått in några här än En kompis skulle kolla åt mig i sthlm i veckan så jag hoppas hon får tag i orangea då

• J essica
    Buttelina skrev 2008-06-29 23:51:46 följande:
    ja, jag hoppas inte det är slut för då gråter jag nä, men två av småfolk t-shirtarna som jag har på min önskelista fanns där..
    Då gråter vi ikapp!! Vill verkligen ha det jag beställt nu ju!!
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-06-29 23:52:45 följande:
    det borde man kunna se på nova star nu ikväll de lär väl ta slut rätt så snabbt
    Ja det fanns massor kvar ju det är det som gör mig rätt fundersam.

När började rean nån som vet?
  • J essica
    loveliva skrev 2008-06-29 23:58:25 följande:
    Är det någon av er som blivit medlem hos enzo nu ikväll/natt som handlat till reapris???
    Jag
  • J essica

Ingen som vet när batikinis rea började?

• J essica

Vi hinner inte alltid uppdatera lagersaldot i webbshopen så avvakta med betalningen till dess att du får en manuell bekräftelse på att din beställning finns i lager och är reserverad just för dig.

Så stod det i orderbekräftelsen från batikini. Då är säkert allt slut redan

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10