Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-30 00:01:33 följande:
    runt 21 tipsades det om det i shopoholic tråden
    Okej att jag inte visste det redan då
  • J essica

Nu ska jag sova och hoppas allt jag beställt finns

Gonatt tjejer!

• J essica

hej tjejer!

Varför finns inte Nova star eller småfolk tshirts kvar på batikinis sida alls? Gällde de inte på rean?

• J essica
    lillronya skrev 2008-06-30 11:11:55 följande:
    Ah har de tagit bort de nu? Så trist!
    Ja tvärborta ju! Jag beställde igår så jag hoppas ajg får de nu iaf. Undrar om de kom på att de inte skulle vara med alls på rean?
  • J essica
    jompa skrev 2008-06-30 11:13:12 följande:
    Hmmm de fanns i morse men de har nog plockat bort dem då de kanske inte skulle gälla på rean.Men såg du att de hade en Mololurv  i stl 116 en grå. 40% ju.
    VA????
  • J essica
    jompa skrev 2008-06-30 11:13:12 följande:
    Hmmm de fanns i morse men de har nog plockat bort dem då de kanske inte skulle gälla på rean.Men såg du att de hade en Mololurv  i stl 116 en grå. 40% ju.
    I lööööööve you!!!

Men ang Nova borde man inte få de om man redan beställt? Tycker iaf jag!
  • J essica
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 11:15:43 följande:
    Står det inget särskilt i erbjudandet att det inte gäller NS eller Småfolk sommar så ska det gälla!! De har inget annat val än att skicka ut de beställningar som hann läggas innan dom tog bort dom...
    Ska ta och ringa dit nu
  • J essica

Nu har jag pratat med batikini. Småfolk och Nova skulle eg inte vara med på rean men har man redan hunnit beställa får man sina varor

Fast jättehoppfull är jag inte. Min order hade plats 20 och de har ca 2 Nova star i varje storlek.

• J essica
    jompa skrev 2008-06-30 11:27:55 följande:
    Fanns den kvar? Den är fin med de rosa kantbanden.
    Vet inte men jag hoppas Hon har inte hunnit uppdatera på hemsidan. Alla skulle få orderuppdatering mot kvällen så det är bara att hålla tummsen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10