• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

CamillaJ skrev 2008-07-13 00:14:17 följande:
    Ja men ja det står på hemsidan att dom skulle vara sega Nu sitter jag och äter jordgubbar som vi köpt idag gott! Isak vaknade till sen Albin så men tro båda somnade om! Hoppas inte Albin krånga inatt...
    Ja, jag såg ju det men jag är ju så otålig när jag har beställt nåt... :-P
    När jag börjar jobba så kan jag gå dit och shoppa istället på lunchen...
    Krånglar han varje natt?
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-13 00:22:05 följande:
    Jaha är din gubbe också ute och svirar
    Vad jobbigt.. Matilda hade just en sån period med när hon vaknade hela tiden jätteledsen och arg. Nu är det bättre. Hoppas det snart går över för er med!

Min man är kvar hos grannen.. Hör hur dom låter... Han blir nog seg imorgon...
  • Preggi

Nu säger jag med godnatt. Har suttit och försökt lägga in bilder nu men det går inte..
    Får göra det imorgon istället.

Sov gott allihop!

• Preggi

Godmorgon!

Tjejerna som till halv 9 idag. Så skönt! Ändå är jag trött... För mkt vin kanske?

Jen80 skrev 2008-07-13 08:29:19 följande:
    Preggi: var ju din söta tjej som hade den kombon. Hehe, jag som tyckte det var lite pyjamasvarning har nu ändrat mig lite, för det är ju så gulligt. Vill nog ha tröjan med till Ava nu när hon ändå ska ha byxorna. Ska se om jag hittar den på rea nånstans...
    Jag tycker det är jättefint. Hon har dom på sig idag. Visst är det lite pyjamasvarning men det gör mig inget för det är ju så himla fint!
    Jag köpte hela setet nu på klkids rea.
    Tycker att byxorna passade bra med molos kattbody med...
    Vilken natt du haft din stackare...

Här ska jag ta tag i tvätten jag med... Kanske rensa i Matildas garderob... Har just rensat inne hos P så där finns det plats för nyheter...
  • Preggi

Hallå!

ÄR det nån här?
    Jag sitter med beslutsångest, nån som vill hjälpa mig.
    Mina molobyxor jag beställde på poppilopp var slut och jag ska välja nåt annat istället. Är inne på nån av de nedsatta småfolks långärmade t shirts. Vilken tycker ni skulle vara fin till min 3 åriga P?

Emmsan skrev 2008-07-13 12:37:28 följande:
    puh märks at man haft semester skickade precis iväg en dunderbeställning från poppilopp på 1500 men jag fick ändå 9 plagg från småfolk e sååå nöjd ;) vill ha hem det nu oxå bara brukar de va snabba???
    Vilken härlig beställning!! Sånt kan ju få en glad länge...
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-13 13:38:57 följande:
    Svårt! Finns ju många fina, vi har flera av dem Vilka funderar du på?
    Det är ju jättesvårt! Orangea med hjärtan, rosa med hästar, rosa med elefanter och palmer, lila med lejon. Har du nåt annat förslag?
  • Preggi
    NovJenny skrev 2008-07-13 13:51:18 följande:
    Orange med hjärtan eller elefanter med palmer!
    Tack! Vilken liten sötnos i BT. Hon ser verkligen ut att ha glimten i ögat...
    Tjejtriss skrev 2008-07-13 13:53:35 följande:
    Jag tycker den orange m hjärtan är jättefin. Vi har den vita m lejon och den gillar jag massor! Sen gillar jag den rosa m hästar och turkosa hjärtan väldigt mycket också!
    Tack. Jag gillar ju alla egentligen.. så himla svårt att välja.
    Sitter och ska beställa lite molo med när jag ändå är på gång...
  • Preggi
    svischan skrev 2008-07-13 14:26:20 följande:
    Jag sitter här med samma "bekymmer", men hittar faktiskt ingenting alls, då jag inte är småfolkfantast. Kan juh få tillbaka mina 169 kr, men eftersom jag också fick 10% så är det juh värt en kik.
    Javisst är det värt en kik. Jag tog den rosa med hästar och hjärtan på. Vet att P kommer att gilla den..
    Jag ska beställa leggings från EST istället tror jag.

Nån som har dom, hur är de i strl?
    Vill inte beställa för stort, P kunde ju ha M:s 92 båda tröja och byxa även om de var på gränsen till små. Är junior 92 större än baby 92? Nån som vet?
  • Preggi
    svischan skrev 2008-07-13 14:59:35 följande:
    Jag beställde leggings från est igår, kunde inte hålla mig längre=) Jag tog 104, tror det blir bra, ifall de är lika stora som leggingsen vill säga. Så jag får fortsätta kika på poppilopp om det finns något... men inte idag, trist!
    Jag beställde nu jag med från est. Tänkte beställa en tröja från matador med först, har väntat på planettröjan utan randiga ärmar men nu när jag hittar den isverige vet jag inte om jag vill ha den längre... Får tänka på saken...
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-13 16:08:32 följande:
    Jag gillar inte alls fickan på den
    Nä, inte jag heller. Jag tycker den förstör hela tröjan. Undrar varför de ska ha ficka på?
    Jag längtar efter knapptröjan. hoppas att den är lika fin som jag tror...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10