• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-14 00:10:58 följande:
    men prova bara liite
    Jag sitter och stoppar massor i korgen.. 1500 är jag uppe i nu och då har jag plockat klänningar och leggings osv. Vi kan inte ha fler klänningar egentligen... Jag har nog inte råd att vara vaken längre...
  • Preggi
    Emmsan skrev 2008-07-14 00:16:58 följande:
    hon har lurat in mej i det träsket oxå.. prova inte då är du heeeel såld
    Oj, din stackare! Vi har lite vv hemma och jag tycker tyvärr att kvaliteten är väldigt ojämn. Men oj vad sugen är jag nu på varsitt set till tjejerna med leggings, klänning och den vändbara jackan....
  • Preggi
    Emmsan skrev 2008-07-14 00:22:48 följande:
    mm synd om mej   men denna månaden blir det inget vv här shoppade loss p åsmåfolk idag.. men jag har varit inne på vv 3 ggr idag o lagt lite i korgen för att känna känslan hahaha.. usch säg inte att kvaliten e ojämn :( så synd på mjuka fina kläder
    Och jag har shoppat loss på lite molo idag och tidigare i veckan.
    Jag kommer inte kunna hålla min undan från vv känner jag. Det kommer att bli varsitt set till tjejerna. Vet inte vilket än bara... Men nu ger jag mig för dagen...

Godnatt tjejer, shoppa väl!
  • Preggi

Godkväll! Butte, jag låg och tänkte på villervalla igår när jag gick och la mig.. Så himla sugen!! Just hemkommen från ett bodypump pass på gymmet.. *stolt*

• Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-14 22:16:21 följande:
    God kväll! Idag var första dagen på jobbet Och det var helt kanon! Jätte trevligt Några nya nyheter??
    Hej!

Hur är läget? Vad kul att det kändes så bra på nya jobbet!
    Här blir det inga mer kläder den här månaden.. Vi ska köpa en ny garderob istället men nästa månad har jag nog hunnit fylla den med nytt...
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-14 22:24:32 följande:
    Ja det känns jätte bra!!Men Isak sover inte ännu och Albin somnade för ca 1 tim sen och nu måste jag själv gå och lägga sej kände att jag hade behövt liiiite mera tid själv liksom man hinner inte me så mycket Men hoppas de somna tidigare imorgon!
    Ja det måste vara jobbigt. fasar för den biten sen när man börjar jobba... När ska man hinna vara ensam en stund?
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-14 22:21:26 följande:
    Nu har jag bestämt att Stella ska få skidåkarflickor-tröja med röda ärmar m vita prickar. Det blir finfint
    Åh, det låter ju jättefint säger jag som inte ska köpa mer nu.. Vart hitta du den?
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-14 22:32:04 följande:
    Ja usch man bli lite stressig, men fy va trött jag var när jag kom hem med endån var det inte en "tuff" dag på jobbet utan rätt lugn och endån var jag sjukt trött..men har det liksom 10 gånger värre hemma haha Men det är ju en annan sak ett annat lugn kanske endån att vara hemma även om barnen är hyper aktiva haha !! Men ja.. huaa sen inatt var Albin vaken kan vara det också ja men få känna på livet nu
    Det blir nog bättre när man kommit in i rutinerna och så. Men jag fasar lite för det...
    Hoppas Albin slutar strula på nätterna. Det tar ju på krafterna.
    Hos oss är det P som vaknar med mardrömmar nu varje natt...
    Tjejtriss skrev 2008-07-14 22:32:10 följande:
    Den har inte kommit nånstans än, kommer senare. Bra för oss va? Ska inte heller handla mer nu
    Gud vilken tur vi har! Och snart kommer våra kläder från ziggys. Det ska bli kul att se tröjan irl
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-14 22:48:25 följande:
    Preggi- Ja jo Isak är duktig på att vakan med men inte alls så att han gråter men kanske att han drömt osv usch han är fortfarande vaken nu så vi ska lägga oss nuGod natt tjejer!
    Godnatt, hoppas er natt blir bra och att det går bra på nya jobbet imorgon! Sov gott!
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-14 22:52:14 följande:
    har du beställt från villervalla än?
    Jag har villervalla ångest... Jag vill ha varsin stjärnklänning och randiga leggings och en vändbar jacka var till tjejerna... Åh så fina dom kommer bli..Vet inte vilken färg jag vill ha än men funderar på den orangea och den turkosa.. Jag har ju satt köpstopp egentligen... Men åh vad jag bara måste köpa dom! Det är ju inte så dyrt heller. Vilken strl tar du till isabel?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10