Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-08-06 11:23:28 följande:
    Hej på er!Har testat Ilons gamla gröna Molo-lurv i stl 86 och den verkar ff funka. Inte precis vad jag tänkt mig . Men äh, liiite kort vid magen kanske, så den borde nog gå ut på T så får han ny ist. Han tyckte iaf om den och vägrade ta av sig den förrut. Sprang omkring här hemma och lekte i lurvjacka tills han blev genomsvett . Knas!Vad tror ni man kan få för en i princip ny Molo-overall (grå) på T? Stl 80 tror jag det är. Funderar på att lägga ut den snart. Har ff inte fått betalt från den där människan på T som köpt en Pop skaljacka. Hon har inte hört av sig och har bara positiva omdömen. Fattar inte varför?!!? Snart måste jag ju neg. Får testa att maila igen. Ängeln: Åh, den tröjan är ju så fin. Gillade den inte heller förrän jag såg Duntofflas sötis i den. Bra med bildtråden ! eller farlig hehe... Jag har bestämt mig för den randiga iaf i samma färger.
    ha ha samma här. Tänkte sälja Sveas gröna lurv overall men hon kan ju ha den. Hm så det är väll dumt att köpa en ny
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2008-08-07 10:01:00 följande:
    249 kr va?
    okej tack. Måste ju veta vad som är ok bud på en
  • SmillaMilla
    Dace skrev 2008-08-07 10:13:34 följande:
    Hjälp, sitter o beställer MOLO babykläder till en liten tjej. Deras mössor, är strl S minst?? Finns bara den kvar så jag hoppas på det..
    jo S är för baby.
  • SmillaMilla

Nu tjejer är målningen klar. Vågar inte vara för ot i bildtråden Men bild finns i mitt galleri under huset.

• SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2008-08-07 11:21:29 följande:
    Jag är STORkund hos denna säljare- supersnabb och bra!Tror de har en butik..
    okej, men får man då sälja kläderna på tradera? Har inte molo och katvig vissa krav? För oss är det ju toppen så klart, mest nyfiekn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10