Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Vilken storlek kan man gemföra 5-9 månader med?

• SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2008-08-08 14:49:00 följande:
    okej frågan som kommer ofta men jag har glömt svaret. jag skall köpa molo lurv för första gången. Jessie har precis gått in i stl 80 då skall hon ha det i lurv va???Och nikki har 98 i det mesta men är det lite mindre så kan jag använda 104. Skall jag ha 98 eller 104 till henne????
    Svea som också börjar använda 80 nu. Är väll ungefär 77 lång. Hon har 80 i sin lurv från i våras. Den är ok i storlek, men skulle jag köpa en i dag så skulle jag köpt stl 86.
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2008-08-08 15:00:22 följande:
    sååååå söt hon är.Ser ut som att den sitter perfekt och då blir den kanske för liten till senhösten.?Så kanske bäst med 86 ändå så kan man ha den till våren. Man kan väl vika upp och så.?Hade ni tagit jacka eller overall hon är 8 månader nu??????
    Kanske skall tillägga att det där kortet är taget för ett bra tag sedan. 80 sitter verkligen precis på Svea nu. Hon blir 1 den 11 september.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2008-08-08 15:06:30 följande:
    Nu har jag lagt in bilder i BT när Liam provar dom nyaste Molo tröjorna, trodde 92 skulle vara större men dom var ganska lagom, är glad att jag inte tog 86. Skönt med lite att växa i också. Favoriten är nog ändå Domino, helt underbar, och jätte fin ihop med NS jeansen, dom andra passade sådär ihop med just dom jeansen.
    Nä mon oj vad söt han är din kille! Och kläderna var så klart nästan lika fina
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2008-08-08 15:17:10 följande:
    jag tror att jag tar 86 då. Skall du ha ny overall eller bara jacka nu när hon närmar sig året??? Tack för söt bild och svar
    Jag har faktiskt beställt en jacka och byxa från hm. Hon har också en pop vindoverall och så molo lurven som jag tror skall passa nu i början i alla fall. Så hon kommer nog att klara sig till snön kommer.
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2008-08-08 15:38:43 följande:
    håller tummarna för dig att den passar. jag tror att jag tar overallen för jag har massor med jackor
    ja overallen är verkligen superfin. Är dock inte alls nöjd med kvaliten, men jag verkar haft otur.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10