Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Någon som har sett Molos cirkuströja någonstans i Sverige förresten?

• isold2003

Och jag som inte skulle köpa något förrän i höst sitter också här och väntar på fler Molonyheter.. Men stora killen hade ju växt hela 2 cm på längden när vi mätte häromdagen

• isold2003
    Angelinah skrev 2008-07-21 20:11:38 följande:
    Å han behöver ju absolut lite nya "längre" kläder då ju   seså.. away hoppa lite nu va
    Ja eller hur Först måste jag bara fota lite åt Louise84 *skyndar iväg och hämtar kameran*  
  • isold2003

Puh vilken tid det tar att fota kläder. Ska ut med lite på T imorgon tänkte jag. Väntar otåligt på Rackamajas uppdatering

• isold2003

1. Vilka märken vill ni att det ska finnas i butiken? Lista
    5 favoritmärken.

Nanoou, Katvig, Mini A Ture, Molo, Nova star

2. Vad gör att ni handlar i en speciell butik? Urval, rabatter, service, annat?

I butik, urvalet och trevlig personal, lättöverskådlig hängning av kläder, lekhörna för uttråkade barn I webshop kortbetalning, gratis frakt och snabb service. Bra hantering av reklamationer också viktigt.

3. Har ni någon favoritbutik, vilken? Eller handlar ni på olika?

Favoritbutik är Slitage, webshop Eleraff, Rumba, Liten på landet, Minpluddevutt, Prinsarogprinsessor

4. Hur ofta handlar ni per månad och ca hur många plagg åt gången?

Oj, vet inte , för mycket

• isold2003
    Dis skrev 2008-07-21 21:48:22 följande:
    ÅÅÅ, tack för alla svar! Kul att läsa. Forstätt gärna svara. Har en till fråga, förutom här på familjeliv, har ni vänner med samma shoppingintresse? (För min del tror jag att jag är värst bland mina bekanta, och då ligger jag ändå i lä här ;)
    Jag har några vänner som också gillar shopping men när det gäller barnkläder är jag absolut värst så det känns väldans bra att häng i den här tråden
  • isold2003
    Lina med Liten skrev 2008-07-21 21:44:19 följande:
    God kväll! Hoppas alla mår bra!
    CamillaJ skrev 2008-07-21 21:46:04 följande:
    God kväll tjejer... usch ja har inte tid att sitta här så mycket nu när man jobbar ..har inte shoppat på ett tag eller jo i fredags gick in i en affär på väg till min mamma innan jag skulle ut med en massa kompisar då hittade jag ett par jeans och blev kär.. jag som ha svårt för att hitta snygga Men det var ju kul !!!Sorry för OT men ni har lagt in helt underbara bilder på era sötisar ju!LoveLiva..... ja! Herre jisses... villken söt-tös du har!! Helt underbar...
    svischan skrev 2008-07-21 21:44:44 följande:
    Hej alla! Idag har vi hämtat nya bilen *kuuuuul* så nu blir det inte shoppat förrän nästa lön kommer i slutet på veckan=) Så självklart kommer det fler molonyheter just idag *suck* Hoppas det finns något kvar bästa vecka, shoppa inte upp allt i 98/104 är ni snälla!=)Imorgon blir det Astid Lindgrens Värld, ska bli så kul! Hoppas att inte alla andra också ska dit... Härligt med semester, att åka dit man vill när man vill. Så borde det vara jämt tycker jag
    God kväll!
  • isold2003
    loveliva skrev 2008-07-21 21:58:39 följande:
    Känns underbart men konstigt Ännu konstigare att säga mitt nya efternamn, men jag vänjer mig väl snart.Är du gift?
    Visst är det skumt med nytt efternamn? Jag glömde skaffa nytt pass efter att vi gifte oss och stod på flygplatsen med biljett och pass i olika namn
    CamillaJ skrev 2008-07-21 21:58:40 följande:
    Heeeeeeeeeeeeej... Allt väl med er?
    Bara bra! Funderar på vad det ska bli för Moloinköp, trevligt huvudbry Hur går det med löpningen? Jag sprang 2 mil i lördags
  • isold2003
    svischan skrev 2008-07-21 22:05:31 följande:
    Jag är lite ledsen över att molos nya tunikor/tröjor inte passar min tjej, de är alldelles för breda! Den vanliga tröjan med randiga armar är ingen favorit i modellen heller, så jag vet inte vad dottern ska ha på sig i höst=(
    Molo generellt gör ju rätt breda tröjor tycker jag. Passar inte alls min stora kille heller
  • isold2003
    svischan skrev 2008-07-21 22:12:40 följande:
    Trist med tröjorna ju, då hon är för smal för byxorna också egentligen, det är bara leggings som passar, och de blir för stora i midjan ändå... Men likväl köper jag, får vika några varv några=)Småfolk är juh ingen favorit här hemma, de passar inte min lillgamla tjej=)
    Mini A Ture är ju rätt smala i modellerna, de har mkt fint också tycker jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10