• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-07-22 20:43:32 följande:
    Vaaaad gör man åt onda öron??? Kan man lindra? Eller e de bara raka vägen till doktorn i morrn? Inga av mina barn har haft örona hittils..
    Stackars lilla Ida !! Inte alls kul när de små har ont. Man känner sig så hjälplös. Hoppas hon iaf kan sova hyfsat inatt.
    nikki2006 skrev 2008-07-22 20:57:59 följande:
    mina båda barn skriker och väcker varann hela tiden idag.Känns som att jag skall bli helt knäpp i huvudet. När den ena lugnat ner sig så börjar den andra och väcker.Har inte haft en tyst minut på 2 timmar, jag tror snart jag börjar gråta självär trött så att jag vill spy
    Åh, din stackare . Usch för såna kvällar!! Hoppas de somnar snart så du får lite lugnt innan det är läggdags för dig.

Vet inte vad jag ska hitta på här. FÅR INTE SHOPPA!! Gör allt för att jag inte ska kika in på T (förrutom på mina egna auktioner som ska GE mig pengar ) eller på några dumma reor på nätet. De tar alla mina pengar !
    På torsdag ska jag iaf in och köpa regnjacka till Liam (Lindex svarta med stjärnor), blombyxorna från Molo till Ava och en tunika på Pop om den passar till. skojigt skojigt !
  • Jen80
    gosmamman skrev 2008-07-22 21:46:47 följande:
    hippo har iaf bodyn vet jag
    Ok. Får fundera på en sån lite...

Nu ska jag försöka komma i säng. God natt!
  • Jen80

God kväll! Här har jag två barn i säng och den tredje somnar nog när som helst på soffan framför "Hej hej sommar". Skönt!
    Nu ska jag sitta på Tradera och se vad mina auktioner går för. De går ut ikväll och sambons lönelapp var inte alls rolig idag då han har varit hemma hela juni. Hoppas på lite pengar nu så jag ändå kan shoppa med gott samvete .

Vilken underbar dag!! Grymt varmt och alldeles underbart *lööööv värme*
    Idag kom lite gammalt Molo på lådan. Måste lägga in korten på den andra datorn så jag får se om jag lägger in lite bilder senare ikväll. Nu ska jag kolla om Liam somnat än ...

• Jen80
    Tjollabolla skrev 2008-07-23 19:17:52 följande:
    Hej hopp! Hoppas T går bra! Du, hur ligger eleraff i kalmar? Inne i centrum? Hade ju velat smita inom men vi har ju husvagn med oss liksom
    Ja, det ligger i centrum... Men hmmm, det borde du kunna lösa ändå. Ligger nära hamnen och där nånstans borde man kunna parkera med en husvagn. Kan förklara mer noggrant om du ska dit. Kan locka lite *rea* hmhmhmh
  • Jen80
    Tjollabolla skrev 2008-07-23 19:17:52 följande:
    Hej hopp! Hoppas T går bra! Du, hur ligger eleraff i kalmar? Inne i centrum? Hade ju velat smita inom men vi har ju husvagn med oss liksom
    Hoppas också T går bra. Eller det går ok, men hoppas det stiger lite under kvällen. Vad tror du jag lade ut just nu för ... *rea* *rea* *rea*
  • Jen80
    loveliva skrev 2008-07-23 19:50:41 följande:
    God kväll!!! Har varit på stan & shoppat lite, dock helt ot, pop, åhléns & en klänning till mig själv (för ovanlighetens skull) .När jag skulle gå och kolla om Krokodila fått hem nya Molosar så var klockan redan 18, så det får bli en annan dag  Är väldigt nöjd med dagens post, så det var ingen panik AngelinahSååå söt Ida är i "maskdräkten"!!!!!! Så jätte fina färger!
    Blev det nån tunika till söta Hilda? Ska in till stan imorgon och kolla om den röda tunikan passar ihop med blombyxorna.
    Sne ska jag spendera Tradera-pengarna på eleraffs rea som börjar imorgon *jippiiii*
  • Jen80

Angelinah: Söta söta Ida !!
    Försökte ladda upp bilder på FL, men det funkar inte. Får testa lite senare...

• Jen80
    loveliva skrev 2008-07-23 20:23:34 följande:
    Ja, jag köpte den gröna Tack för inspirationen!!! Rosa & grönt är ju jätte fint ihop också! Sen köpte jag de randiga tröjorna till pojkarna, en med svart grund och en med grå.
    Ja, den är så fin och särskilt till rosa (det var därför jag köpte den från början). Med de rosa/vita Katvig leggingsen är den jättefin. Kollade du på den röda? Tror du den funkar bra med de blommiga byxorna? Eller väntar jag med blombyxorna och den röda tunikan. Blir en snål månad nu helt plötsligt . Får lägga ut mer på T ...
  • Jen80

loveliva: GLÖMDE JU!!! Har helt missat att du har gift dig! Såg det i din pres igår. GRATTIS GRATTIS!! Sååå avis jag är! vill också gifta mig och bli lite nykär igen . Fast nykär blir jag bara jag och han gör oss iordning lite extra, men det händer ju inte så ofta längre tyvärr. Men åh va jag vill gifta mig. Får kanske bli nästa år eller nästa år igen. Ska spara lite pengar först... Lätt när alla dessa kläder tar mina pengar

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10