• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

OOOOIIIIIII !! Fattar ni vilket fyndjag har gjort!!
    Vann två auktioner på T för några dagar sen. En jättefin rosa/rosa omlottbody Katvig och en grön midiapple T-shirt. Bägge är helt nya.
    Försäljaren hade skrivit ett tillägg att leveranstiden blir lite längre (1-2 veckor) och nu hade jag fått mail om att jag ist för 200 kr för bägge+frakt så ska jag betala 110 kr. Det kallar jag superfynd ! Jag som ångrade mig lite med tröjan, men älskar bodyn. Nu ångrar jag mig ingenting ...

• Jen80
    jojoa75 skrev 2008-07-15 23:04:42 följande:
    Nån som varit på eleraffs affär i Borgholm?Har de fått in de nya molosarna där?Såå sugen på katttröjan med knapp, paraplytröjan med knapp samt rosalilarandiga brallorna med lång mudd..
    Har inte varit där, men var inne på eleraff i Kalmar idag. Jag tror de skulle köra upp lite nytt Molo till Borgholm, men ska du dit så kan du ju ringa nån dag innan så kör de säkert upp det.
  • Jen80
    jojoa75 skrev 2008-07-15 23:09:51 följande:
    Vi ska inte åka till Öland förrän på torsdag, o jag vet inte vilken dag jag kan övertala sambon att åka dit.De hinner kanske få dit dom tills dess.
    Ja, det borde dem. Men om du vill vara på den säkra sidan, ring dem imorgon...
  • Jen80
    Tjejtriss skrev 2008-07-15 23:14:52 följande:
    Ibland klär hon av sig helt naken tom, för hon är så rädd att allt ska trilla ner. Tom glasögonen åker av ibland  
    Som Liam då . Han ska alltid ta av sig tröjan när han bajsar så det inte kommer bajs på den . Så jobbigt, för han kan varken ta av sig den själv (eller ibland lyckas han) eller ta å sig den. Ofta kommer han ut naken efter att ha bajsat och så måste jag klä på honom igen hehe.
  • Jen80
    Tjejtriss skrev 2008-07-15 23:27:40 följande:
    Haha, ännu värre ju En gång på kvällen när vi skulle ut och hämta Jonna och Nora hade hon också klänning utan trosor, men då fick hon faktiskt gå utan och då tyckte hon att jag var alldeles knasig.
    Ja, Liam klär ofta av sig här hemma. särskilt nu när han är ute på gården mycket. Är han kissenödig tar han av sig byxor och kalsonger och springer till häcken och ställer sig. Sen klär han aldrig på sig igen. Vill helst bara springa omkring naken, så man får tjata på honom att ta på sig iaf kalsongerna .
    Haha, klänning utan trosor . Ja, jag ser ju iaf om det är nåt som saknas. Har nog aldrig hänt att han tagit på sig byxor utan kalsonger iaf .

Nähe, dags att gå och lägga sig. God natt på er !
  • Jen80

God kväll på er!
    Har ÄNTLIGEN fått ut lite grejer på T ikväll. Vår bärbara dator har pajat pga tråkigt virus, så för tillfället får jag sitta nere i källaren vid vår andra dator. TRIST!!
    Idag blev det lite nytt Molo shoppat och jag är helsåld på just den oufiten. Lade in bild i BT såklart!!
    Ska i säng nu tänkte jag, men kanske kikar in här imorgon...

• Jen80
    Preggi skrev 2008-07-16 22:23:52 följande:
    Hej!Gud vad snyggt! Båda kombosarna var ju hur snygga som helst. Det blev inte pyjamas med tröjan till.. Måste nog ha en sån!! Visst blir man kär i byxorna? Vad är det för lila tröja?
    Tröjan är RoomMate.
    Ja, byxorna är helt underbara. Funderar på bodyn till Ava (den blommiga som du har köpt), men tror inte det blir byxorna till henne. Till Ilon var det setet helt underbart! Älskar färgerna, modellerna... tja allt!! Inte alls pyjamasaktigt, utan bara en grymt fin mysdress. Är stor på honom så han kommer kunna ha kläderna lääänge !! Byxorna är i stl 98 och han har annars 86 i de flesta byxor. Även tröjan är 98, men den är lite stor över axlarna, men smal annars och nästan lite tighta på armarna, så den funkar bra nu med.
  • Jen80

God kväll!
    Har äntligen fått igång mitt internet efter två dagar utan. Så trött på allt som har med datorer att göra då vår ena har fått virus så nu går den inte ens att starta. Min bror ska komma i helgen och försöka rädda alla bilder vi har på den. Sen den här datorn kommer snart att gå sönder med + att man får sitta nere i källaren då den här är stationär. Men men, jag ska inte klaga ...
    Lade in några bilder i BT på de två minsta.
    Sååå mycket fina bilder i BT. Fina fina gamla Katvig. Har rensat ut en del sånt nu och håller på att göra mig av med på T, fast det känns lite sådär. Tycker de är så fina (miniapple), men vet att jag inte kommer använda dem på Ava.

Saraia skrev 2008-07-18 19:26:17 följande:
    ni som köpt orangerödlila muddbrallor fr molo; vad matchar ni med?? kan ej bestämma om jag ska köpa dem el inte!?
    Igår hade Ilon en vit T-shirt till. Han har även haft en tröja från RoomMate som funkade rätt ok. Bild i BT och i mitt galleri under shopping. Älskar byxorna även om de är lite svårmatchade!
  • Jen80

Angelinah: Åh, va kul!! Kör på nu. Är alldeles för många som går och tänker.... Jag är en av dem . Var sugen när Liam var liten, men sen har det blivit barn ist så nu funderar jag inte alls på det längre. Mycket hårt arbete, men roligt .

Åh, sitter och väntar på min kära sambo som kommer hem om någon timme. Har jobbat idag och igår, så nu är vi lediga hela helgen och måndag tillsammans .

Vann en auktion på T för en vecka sen och jag har ännu inte fått något vinnarmail... hmmm.. Skickade ett mail i förrgår, men har inte fått svar. Var en molo-body och byxa.
    Och idag "råkade" jag vinna en Katvig overall. Vet inte ens om Ava kan ha den. Eller jo, det kan hon ju, men hoppas den är stor i stl så hon kan ha den till hösten... Lade budet för flera dagar sen och hade inte en tanke på att jag skulle vinna. Ups!!
    http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=68566537

• Jen80
    nikki2006 skrev 2008-07-18 21:56:27 följande:
    Fina killen i BTJag har också de byxorna, vad gillar du dem???Jag ÄÄÄÄÄÄÄÄlskar dem
    Vilka byxor? Molo eller NS? Molos ÄLSKAR jag med!! Så underbara !! NS-byxorna tycker jag också om . Två av favvis-byxorna här hemma.

Nu läste jag precis att hon jag vunnit Molo-kläderna av är på semester. Inte konstigt att jag inte fått nåt mail då. Jaja, nu vet jag det iaf .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10