Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

NovJenny skrev 2008-08-15 09:27:26 följande:
    Fina färger i na ESL. Tror Lilly skulle passa i en suit, eller vad tycker ni? God morgon föresten, och Tjollabolla verkligen starkt och modigt av dig att säga ifrån!
    faktiskt tänkte jag på lilly när jag såg den suiten! fick du jackan?
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-08-15 09:32:28 följande:
    Jaså. *skriver upp på listan*. Ja, tack fick den igår, nu är den tvättad och redo. Perfekt i vagnen nu!
    så himla fin! vill se bilder med den på sen
    jojoa75 skrev 2008-08-15 09:32:52 följande:
    ja gud ja.. sååå cool modell på byxor!
    ja, jag ÄLSKAR DOM!

nä, nu ska jag ha lite sångstund med mina barn sen ska vi nog ut och leka en liten stund (vill ta det försiktigt med lillebror) höres senare brudar håll tummarna att postis är snäll idag
  • Buttelina
    Nika skrev 2008-08-15 10:32:19 följande:
    provar igen..råkade radera bilden i mit galleri...
    åhh dom är sååååå fina!
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-15 10:01:49 följande:
    Chefen ringde igen och dom skulle kolla över shemat. Så jag hoppas det kommer en bättre lösning, eventuellt tar dom bort min lediga fredag, men dte är ju ok bara Milo slipper vara där så mkt. Jompa: Ja, på en förskola har ju då dom flesta små barn och jobbar ca 80%. Så man får slåss om tiderna! Men att 3-4 stycken inte ska ha en enda eftermiddag och vi andra (alla nya såklart...) ska ha alla eftermiddagar är ju löjligt. Nu ska vi åka till Malmö! Lockade sambon med att vi kan ju åka och gå i hamnen och vid turning turso o så. Men oooops då, där ligger ju LLM
    haha din lille fuling

måste berätta att mer molo är på intågande! bombom skulle få in mer idag... men det packas inte upp förräns nästa vecka... men SNART tjejer
  • Buttelina
    J esssica skrev 2008-08-15 13:39:18 följande:
    Vilka färger tog du, Man kan väl aldrig få för mycket velour
    gröna och orange byxor och en grå/grön heldress med orange detaljer och en orange kjol. finns bilder i mitt galleri. mappen heter shopping höst 08
  • Buttelina
    Helle skrev 2008-08-15 13:51:29 följande:
    Butte: ååhh, vad fina barnen är i miniapple. Jag vill också att de ska komma tillbaka. Ääälskar!
    tack ja miniapple var heeeelt klart finast!!
  • Buttelina
    Helle skrev 2008-08-15 13:54:55 följande:
    jag är bara ledsen att jag inte har så mycket sen Philip. Hojta när lillebrors ska ut på T (om de ska det någon gång).
    absolut hojtar jag... den gröna han har är 86 och det är det minsta... så det dröjer kanske lite innan det passar
  • Buttelina
    Stormis skrev 2008-08-15 13:58:45 följande:
    Hej igenFinns Molus lurv på bild någonstans ännu? Antar det, men jag söker tips på var.Tjolahopp!
    vi har alla i galleriet skuller jag tro men i nån e-butik finns de inte än.. det finns några att se på eleraff.se
  • Buttelina
    J esssica skrev 2008-08-15 14:00:32 följande:
    Jättefiina!Och söta barn i bt i fiiina miniapple
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10