Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-08-17 19:39:08 följande:
    Jupp, en riktig fjant.Är ganska glad att det är jag som sköter kläd inköpen här.
    hehe, det är jag också! fast sambon här hemma är ganska accepeterande. han gillade det röd/orange randiga med lila kantband till lillebror skarpt.
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-08-17 19:42:03 följande:
    Här säger mannen att turkos är girly....Men vem bryr sej?
    haha det var RIKTIGT knäppt
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-08-17 19:44:32 följande:
    Men herregud, det är ju nästan blått ju Mannen säger nej till rosa på sonen men det är nog det enda.
    ja, egentligen är det samma här. fast lillebror har en rosa pike som sambon dock gillar skarpt!
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-08-17 19:52:26 följande:
    Ja en pike skulle nog kanske funka här med och jag har varit på väg många gånger att köpa tröjor som är rosa/mörkblå randiga till sonen, tycker det är så fint på killar.
    ja, det är jättefint!
  • Buttelina
    Preggi skrev 2008-08-17 21:14:48 följande:
    Går det bra för er på T just nu?
    super tycker jag!
    jompa skrev 2008-08-17 21:13:39 följande:
    Jisses så shopping sugen jag är, tur att man ska in till stan imorgon annars hade nog jag storhandlat på nätet ikväll. Behöver lite långärmade t-shirts till sonen upptäckte jag idag när jag skulle namna ungarnas kläder inför dagisstarten. Han har bara fem stycken , och då måste det ju finnas några extra plagg på dagis i fall olyckan är framme.
    OJ bara 5 stycken
    Tildamamman skrev 2008-08-17 21:18:30 följande:
    God kväll på er!Angelinah dig har jag inte sett på evigheter, vi har nog sprungit om varandra . Flytt på gång?? Så roligt och spännande! HAr du bilder *nyfiken till max ju*. Vi ska också flytta till större vill nu i höst. Så just nu håller vi på med försäljningen av nuvarande...
    hej det var ett tag sen sist du vill fortfarande inte sälja din rödsvart randiga molosuit va??
  • Buttelina
    Preggi skrev 2008-08-17 21:32:45 följande:
    Vi har en iofs lite större men den är så fin så den får bo kvar hos oss lite till.. Butte, kanske jag som la ut fel grejer. Får ladda en ny omgång istället. Jag är ju total nybörjare med separationsångest så det var bara de som jag kunde slita mig ifrån först som åkte nu..
    förbered dig på ninjor flera av mina auktioner har blivit ninjade
    Tildamamman skrev 2008-08-17 21:33:46 följande:
    Njae jag tror inte det... Om jag ska vara ärlig så har jag inte orkat leta reda på den ännu *måste göra, för den passar nog nu* . Kläderna ligger just nu i dubblar lager och superpressade så det är lite jobbigt att rota där *skäms*
    du är galen kvinna
    Tildamamman skrev 2008-08-17 21:35:12 följande:
    Måste tacka än en gång för de lilarandiga brallorna förresten . Den matchande bodyn är på gränsen nu så jag plockade fram racerbilarna med randiga ärmar. Jisses så läckert! *kär*
    så lite så visst är det fina färger! men passar dom byxorna fortfarande så är rödsvarta suiten för stoooor, du måste nog sälja den innan du tröttnar
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-08-17 21:38:17 följande:
    God kväll!Äntligen kommer man in här.Vad händer? Något kul?Butte- jag vet att du svarat förut men jag frågar igen eftersom minnet är kort Vet du vilka färger lurvjackorna kommer i? Vet du ex om den bruna som finns i overall kommer som jacka? Mina auktioner är uppe i 2100 nu så jag är nöjd. Hoppas på ökning sista dagarna.
    grön med svarta?
    turkos med gula
    grå med blåa
    Brun med turkosa?
    blå med röda

sen vet jag inte om alla kommer i overall OCH jacka... men det brukar det göra
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-08-17 21:44:15 följande:
    Hmm...då kanske jag ska vänta tills en jacka med brunt/blått kommer. Tyckte den var så fin.Sen finns röd också har jag sett
    ja, jag skrev mest "pojkfärger"

det kommer ju även
    grå/rosa
    Lila/röd
    röd/?
    rosa/grön...
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2008-08-17 21:47:05 följande:
    vad betyder ninjade, bud i sista minuten eller???????
    japp
    Andaloal skrev 2008-08-17 21:47:30 följande:
    När skulle lurvarna komma sa ni? sorry att jag tjötar med er men jag ha bara spånat med meandipartyt ikväll
    närta vecka sägs det nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10