Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-08-22 22:20:40 följande:
    Åh, alla underbara barnprogram... hmmm... Liam älskar Dora!! Ilon bryr sig inte om TV:n så särskilt mycket. Dansar lite när det är musik, men han sitter sällan ned och kollar. Hoppar mest omkring och försöker få igång Liam . Åh, va jag är grymt shoppingsugen nu för tiden. Så jobbigt att man inte kan köpa allt man vill. Måste nog ut med lite till på T . Tjolla: Grattis till alla pengarna . Nu kan du shoppa loss!!! Vad står överst på listan?Fredag kväll, ensam hemma och jag har verkligen INGET gott .. Vad ska jag hitta på? Gå och lägga mig kanske och vänta på sambon som kommer hem om nån timme...
    släng ihop en kladdkaka
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2008-08-22 22:30:04 följande:
    AKUT nu köper jag en molo vinteroverall till melker men tvekar om storleken hmm...han har 74 i kläder nu liite stort .. han är 5 månader han ska kunna ha overallen om vi har otur från dec berpoende på vädret ända tills i mars då är han 11 månader vilken jäkla storlek ska jag ta???? har glömt vilken stl en 11 månaders har juuuu
    lillebror är född i april och hade 80 hela vintern... men det var smått på slutet
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2008-08-22 22:50:06 följande:
    jaaa o han va väl oxå lite "rund" om jag inte minns fel ;) eller? men om jag då tar 80 i molos så borde det väl räcka???
    jodå han var/är rund är det regnbågen? då räcker 80 tro mig!
    lillronya skrev 2008-08-22 22:47:36 följande:
    Nikki: Fina bilder från ikväll i bt!!!Blev jag paff när jag hittade mej själv i bildis tro?!
    haha där var ju ronya i bildis så roligt att kläder kan binda ihop så många kontakter . jag har fått så många fina vänner i denna tråden .

och du ronya... tyvärr så funkar regnbågssuiten lätt på lillebror ett tag till...
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2008-08-22 22:52:01 följande:
    regnbågs overallen :)
    jag hade heller inte köpt en sån till en sån liten
  • Buttelina
    alex 07 skrev 2008-08-22 22:57:07 följande:
    Funderar också på regnbågsoverall.......
    den är såå klumpig på så små barn... jag vill inte ha en molo till lillebror
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-08-22 22:58:37 följande:
    Ja vännerna i denna tråden är toppen! Och lika vrickade som jag. Aw naaj!!! Jag tycker allt att den är väldans liten på honom, den där regnbågen.
    haha
  • Buttelina
    alex 07 skrev 2008-08-22 23:02:12 följande:
    Jag vet, men den är ju så fiiiiiiiiiiiiiiin ju     Funderar på en jacka till mig själv, kan nog trycka in mig i stl 152
    asg du är knäpp visst är den suuuperfin!
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2008-08-22 23:07:08 följande:
    åhhhh men den andre holden eller vad den heter är störra i storleken o verkar tjockare :( MORMOR BETALAR jag måste köpa en nu ;)
    haha ja holden verkar riktigt klumpig. ja, i så fall räcker 80 gott och väl! 86 kan du INTE ta för isabel som är 3 år har liksom 92...
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2008-08-22 23:11:36 följande:
    va fan jag tar den o funkar det inte kan jag ju sälja  den.... har hittat för 1199 så då kan man ju inte låta bli eller??????
    hehe, inte kan man låta bli om mormor betalar
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-08-22 23:33:03 följande:
    Mmmmm jätte gott!!! Men polly är också gottit!!! Jag har shoppat lite ikväll Bla nya sköldisbodyn från ej sikke lej, katvigsuit lilabrun,katvig velourmössa lilaröd, småfolktröja med grodor den rosa, röd ej sikke lej tröja & gul nutty body God natt alla shoppingtokar!!!
    ohh my god vad du shoppar kvinna
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-08-22 23:35:55 följande:
    Ska du säga Spöööööke!!!! hohohoooooooGod natt!

god natt
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2008-08-22 23:36:53 följande:
    haha här med det är bara att prassla med glass pappret ;)
    haha isabel brukar själv springa till brevlådan och när hon ser att där är paket med kläder så säger hon direkt "jag vill prova den, e den min?" hon gillar kläder
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10