Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-08-15 22:21:31 följande:
    Japp, för jag har inte beställt min än
    jag anade det är det i sverige? hade butiken kanske älgtröjan och de rosa muddbyxorna med gråa prickar? eller det vet du kanske inte
  • Buttelina
    Hilti skrev 2008-08-15 22:22:59 följande:
    Han är född 27/3
    min grabb föddes april förra året och jag köpte en 80 till honom... stor i början med funkade utan att se dumt ut och sen hade han den hela vintern och våren
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-08-15 22:24:00 följande:
    Om jag har slut på packpåsar brukar jag ta shoppingkassar, tex från pop, Lindex & systembolaget ( ). Det funkar också! Hur ligger Ava på tillväxtkurvan? Hilda ligger över på längden och långt under på vikten, lite kul! Hon väger nu 6 kg iaf och är 66 cm lång Vi kom på häromdagen att vi fortfarande köper pampers nr 2 till henne Men de funkar super!
    oj vilken liten smalfis
  • Buttelina
    Hilti skrev 2008-08-15 22:26:52 följande:
    Ok, tack Kanske skulle köpa en på T i en strl, och en ny i en större strl. Det blir nog bra, för man kan vel inte få för många lurvar?
    nä, man kan INTE ha för många lurvar
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2008-08-15 22:28:32 följande:
    Vad roligt! Det känns  så mkt bättre att lämna iväg dem när de är så nöjda med att bli iväglämnade! Båda mina pojkar är såna, ålskar att vara på dagis. de är också mkt lugnare på dagis än hemma
    gud vad skönt det måste vara! önskar att mina barn också älskar dagis när de börjar
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-08-15 22:31:28 följande:
    NU är fina umbrella-tröjan med randiga ärmar beställd
    då kan du berätta VAR nu då
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-15 22:56:21 följande:
    VAAAAAAAA!!! JAG SOM VAR DÄRR!!! *GRÅTER
    ja, de skulle komma under dagen till butiken för det hade kommit till huvudkontoret... men det skulle inte oackas upp förrän nästa vecka...
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-15 23:10:48 följande:
    försöker ladda hem msn, men det funkar inte... *dryygt* Butte: Vad fina dom oranga VV var!! *Ska ha* Men 92 måste räcka eller? 98 såg superstort ut.Tjejtriss: Såg din oranga POP tröja på T. Är den normal i storlek? Vet du om det finns oranga tröjor på pop nu?
    absolut räcker 92!
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-08-15 23:13:31 följande:
    Då passar jag på att fråga i fel tråd. Vad tror du Emilio kan ha för storlek i en velourdress?
    max 86
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10