min grabb föddes april förra året och jag köpte en 80 till honom... stor i början med funkade utan att se dumt ut och sen hade han den hela vintern och våren
Om jag har slut på packpåsar brukar jag ta shoppingkassar, tex från pop, Lindex & systembolaget ( ). Det funkar också! Hur ligger Ava på tillväxtkurvan? Hilda ligger över på längden och långt under på vikten, lite kul! Hon väger nu 6 kg iaf och är 66 cm lång Vi kom på häromdagen att vi fortfarande köper pampers nr 2 till henne Men de funkar super!
Vad roligt! Det känns så mkt bättre att lämna iväg dem när de är så nöjda med att bli iväglämnade! Båda mina pojkar är såna, ålskar att vara på dagis. de är också mkt lugnare på dagis än hemma
gud vad skönt det måste vara! önskar att mina barn också älskar dagis när de börjar
försöker ladda hem msn, men det funkar inte... *dryygt* Butte: Vad fina dom oranga VV var!! *Ska ha* Men 92 måste räcka eller? 98 såg superstort ut.Tjejtriss: Såg din oranga POP tröja på T. Är den normal i storlek? Vet du om det finns oranga tröjor på pop nu?