Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God dag tjejer.. kollade in innan jag ska lägga mej i solen nu när Isak kolla på en film och Albin sover

Men ängeln83 haha..åh så fint han satt på bodyn Asg! Det va roligt..förstår att du måste skrattat!!
    Åh du får inte lägga ut massa såna bilder på Liam nu blev jag sugen på verktygen med ATTANS! Blir dyrt för mej ....

• CamillaJ
    loveliva skrev 2008-07-10 19:45:51 följande:
    Söta killar!
    gosmamman skrev 2008-07-10 19:50:04 följande:
    Söta grabbar! ha en härlig joggingrunda i kvälls solen
    Hej tack mina sötisar!
    Ja åh det va helt underbart ute jag joggade inte tog en rask promenad så när jag gått det jag brukar så kom jag på att jag inte joggat så då gick jag ett extra varv hehe.. lite smått stolt

Åh måste berätta också hur stolt jag är över min stora kille Isak min 3 åring som idag har cyklat runt som bara den !!! Vi har varit hemskt dåliga med att lära/vara ute och cykla med honom han har alltid sprungit runt med cykeln sen ha han inte tagit informationen till sej utan struntat helt va vi sakt om att man ska trampa runt och runt ..hehe men idag så bara släppte det för honom när vi för en gång skull hade med oss cykeln!!!! Stolt...
  • CamillaJ

Fasen va trist, får inte mitt eller mina paket imorgon heller.. 3 dagar sedan kl kids.. matador skickade jag efter från i går fm .. men inget mejl tillbaka att den är skickad osv .. hmm ..jag som är så van med alla snabba

• CamillaJ
    lillronya skrev 2008-07-10 23:42:54 följande:
    Kom på en liten ot sak.Har ni sett att lindex fått in randiga velourbyxor?Svart/grå och bun/vit. Härmas de nåt nån gång?
    Åh det lär trevligt är dom fina?
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-07-10 23:44:59 följande:
    Såg fina ut. Finns på hemsidan, fast bara i upp till 80.
    ja såg det precis

Just det blev de ngn bild på tatueringen?
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-07-10 23:48:20 följande:
    Oooooooo javisst ja! Det har jag glömt!!Ska ordna det.
    Hehehe.. ingen fara! Men säg till
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-10 23:48:54 följande:
    Jag vet.. antagligen därför dom är slut? Jag har inte sett bild på de lila. Finns det bild på dom nånstans? Har dom orangea på ingång till M så kanske det är fint om de inte är likadana? tål att tänkas på... Hej CamillaJ!Hur är det med er? Såg att Isak har lärt sig cykla utan stödhjul! Vad duktig han är. P har ingen cykel... Så fina bilder i BT på dina killar!
    Hej på dej jo det är bara bra här!!
    Nej nej nej .. hehe det är med stödhjul haha.. han har inte varit intresserad av att cykla innan så jag blev så glad idag när han kom på hur han gör och ja att han cyklar helt enkelt Ska bli skönt om han klara det super sen då vi kan cykla ihop till dagis så jag kan ha Albin i barnsadeln och Isak cyklandes brevid!
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-10 23:56:59 följande:
    Jaha men det är ju kul att han vill cykla. P är så nöjd med sin 3 hjuling så vi sa att vi väntar med cykel fast jag är ju sugen på att köpa cykel. Fast ja, jag är ju sugen på att köpa allt... Har ni långt till dagis? När börjar dom?
    Nej det är bara ca 100 meter eller nåt cykelväg ..sen under en bro sen framme hehe så de är lätt väg för barnen sen. Usch dom börja den 13 att skolas in och jag börja jobba nu på måndag Förvånad fasen va tiden gick fort!!!
    Så när börja du ???
    Ja Isak fick sin cykel när han var 2 år av oss i födelsedagspresent ,dyr var den me ..men den är snygg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10