Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Mosen08 skrev 2008-07-09 14:57:45 följande:
    Nu har jag varit en sväng på eleraff, men det fanns inget nytt från nova star, bara det som redan finns i webbshopparna
    Var det ngn rea där ?
  • CamillaJ
    Mosen08 skrev 2008-07-09 15:04:09 följande:
    Ja 30% på en massa varor och sen hade dom tag 4 betala för 2
    Näe...men va det i Kalmar eller borgholm?? Fasen ...åh ville molo byxorna
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-09 15:03:52 följande:
    Nej, ångra dig inte! Det kommer bli jättefint när det väl sitter på! Tror att din lilla goding kommer att passa jättebra i dom färgerna.. Jag tycker inte att det är jamas. Dom byxorna kommer bli coolt baggy. Om inte annat kan du ju använda dom var för sig? Ja jag har ju shoppat lite. Nu vill jag ha en molo tröja till Flippis randiga byxor med. Men det får nog vänta tills dom här har kommit...
    Ja de blir nog kanon!! Hoppas hoppas de kommer imorgon...kan man hoppas på det???
  • CamillaJ

Jaaaaaa... nu har jag lagt undan regnbåge byxorna på eleraff Tur Malin finns !!!
    Jippie nu vet jag att dom ligger och väntar.

Nu ska jag ut och Gå/jogga lite...
    hejsålänge tjejer.

• CamillaJ
    SmillaMilla skrev 2008-07-09 21:55:14 följande:
    Är jag efter nu eller?Men har ni sett detta "nya" märket?www.louielouis.dk/Tydligen en av dem som startade molo som gjort detta också.
    Åhhh gillade den "Anders fleece" och ja dom dära "pantsen" pojken som satt hade... när ska det starta då?
  • CamillaJ

La in 2 bilder på lill skrutten i bildis.
    Åh undra om nåt kommer på lådan imorgon, matador bruka vara snabba men man bruka väl få lagerstatus eller va säger jag man bruka ju få order status va när de är sänt?
    Har iaf inte fått det

• CamillaJ
    isold2003 skrev 2008-07-09 22:22:01 följande:
    Vad fin han är i den regnjackan! Känner igen det där med flygplansgalada barn.. Vad har du beställt?
    Hehe ja och mer nu eftersom han åkt flygplan han satt ju och kollade ut rätt mycket skrutten usch en annan satt och gjorde allt för att inte se rakt i fönstrerna

Jag beställde molos stjärnbyxor de röd/blåa stjärnorna till Albin från KlKids i förrgår kväll, sen idag beställde jag den röda "gone fishing..." ifrån Matadorkids...
    sen la jag undan de regnbågdbyxorna ifrån Molo dom smal randiga ifrån Eleraff!! Blev så sugen när jag såg Liam i bildtråden
  • CamillaJ

Ja jag tycker hela tråden stått stilla hela dagen idag Inte många sidor här inte! Är alla på semester

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10