Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-08-16 20:55:03 följande:
    Japp.. snart e de vinter så vi får testa då    kan nog ligga nåt i det ändå när jag tänker efter...  plast knoppar liksom.. de borde ju kyla lite...
    Ja, ganska logist kanske men ändå har man ju varma skor.
    Kanske ska jag köpa egna och testa?
  • NovJenny

Jag tyckte mina auktioner på T gick bra i början men nu går det seeegt, dock 9 dagar kvar typ.
    Hoppas hoppas...

• NovJenny
    ängeln83 skrev 2008-08-17 12:49:10 följande:
    Sitter och funderar lite över Katvigs mössor, beställde ju en i helgen, baby storlek, men man kanske ska ta child istället?Det står ju att child är ifrån 2 år och det är ju snart Liam.Nu har han baby, passar ganska perfekt just nu.Nån som vet hur pass mycket större child är?
    Jag har Child till Noah och har haft ett tag. jag tycker den är jättebra i storlek, men minns vi diskuterade det här för ett tag sedan också.
    Men noah ör 52 runt huvudet och kan ha den utan vikning, annars täcker den inte öronen så stor är den inte..
  • NovJenny
    Booble skrev 2008-08-17 12:56:05 följande:
    Den är mycket större, min sambo kan ha den...!
    [/citat]

Haha, inte ens jag kan ha childmössan.
    ängeln83 skrev 2008-08-17 13:00:53 följande:
    [citat]
    Hur gammal är Noah nu igen?Jag tror Liam är typ 50 runt huvudet.
    Har för mej att baby var ganska tajt om huvudet sist vi provade.
    Noah är 21 månader. han blir 2 i november men har haft mössan sedan i våras...
  • NovJenny

Oj, vad konstigt det blev, svaret till Bobble blev mitt i smeten!

• NovJenny

Jag har ju en bild på Noah i mitt galleri när han har mössan på sig. Kan ni se den? Mitt plus har precis gått ut så jag vet inte om man ser några bilder...
    iaf, har han mössan på sig i våras och den har ju krymt efter några tvättar så den sitter inte så på honom nu, men har ingen ny bild.

• NovJenny
    ängeln83 skrev 2008-08-17 13:12:34 följande:
    Jupp, var precis inne och kikade, den ser ju inte så himlans stor ut, man kanske skulle satsa på den storleken istället då.
    Ja, det skulle jag ha gjort. Dock verkar ju alla andra tycka att chil är gigantiskt så jag är osäker om jag fått fel strl.
    Men provade baby samtidigt som jag köpte child och den var precis på Noah.
  • NovJenny
    ängeln83 skrev 2008-08-17 13:15:06 följande:
    OT, men var inte den här ganska fin?www.lindex.com/se/Products/Product.aspx ska på bröllop i slutet på månaden och tänkte köpa den tröjan till Liam, ihop med en svart t-shirt och svarta jeans, funkar det?
    Jag tror att det skulle vara jättefint!
    dock gillar jag inte stickat, kanske för att Noah är så himla varm av sig, men jag ser Liam framför mig i det och det skulle bli superfint!
  • NovJenny

Hur mycket brukar en reimaoverall kosta?

en sådan funderar jag mest på, men den där hummeloverallen var heller inte så dum, butte.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10