Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God kväll.

Här skulle man ju inte kika in för då kom jag ju på att jag måste lägga ut saker på tradera. Orkar inte just nu.

Nu ska jag kolla bildis...

• NovJenny

Men jag skulle lätt packa och skicka massor om jag fick 7000 papp att shoppa vidare för. Weeee!

• NovJenny
    Tjejtriss skrev 2008-08-10 23:04:21 följande:
    Jamen precis. Dessutom är det över en vecka kvar så jag hoppas att de stiger lite till
    Ja, du ser. 1 hel vecka kvar, kommer vara såååå mödan värd.
  • NovJenny

Skulle inte klara mig utan overall/jacka,byxa!

Barnen leker ju en massa på marken och även om det vara är någon minus så blåser det svinkallt och overall behövs verkligen enligt mig. Speciellt på dagis!
    Istället för att behöva krångla med överdragsbyor på en tunnare overall så fort det snöat lite... Otympligt?

Tänke jag heltokigt?!
    Förra året använde Noah sin overall jättemycket iaf även om vintern var skitdålig. Ha ha.

• NovJenny
    Tjejtriss skrev 2008-08-11 12:50:06 följande:
    Nej, du tänker inte alls heltokigt. Typ reima och mikkline är ju smidiga och funkar bra i slask också (som det är här..).
    Jag har en mikk-line till Lilly, vi får se om inte den blir för liten ändå. Köpte den för typ 100 spänn på rea.
    sedan blir det väl något från intersport, förmodligen reima? till Noah.
  • NovJenny

Jag har också råkat ut för hon som tar för lite i frakt. Blir så less när man får hem det är brevet från posten...

• NovJenny

Lade in någon bild i bildtråden. Är så tråkig på att inte hinna med så nu passade jag på att lägga över lite bilder från kameran när jag ändå höll på med traderabilder.

Vilken fiiiin mololurv Isold!

• NovJenny
    Buttelina skrev 2008-08-11 22:15:08 följande:
    Tjollabolla: underbart söta milo i fiiina nanoou! lillebror nannar oxå i nannou Novjenny: såååå sööööta dina barn är och så stor din tös blivit underbar!

Ja tack, visst börjar hon bli stor! Men jag tycker Noah växer så det knakar också. Min lilla kille liksom.
  • NovJenny

En snabb fråga, när ni använder powerlisten, förminskar ni bilderna själv eller gör den det bra själv?
    så den inte beskär så bilderna blir helt konstiga...

• NovJenny
    alex 07 skrev 2008-08-11 23:41:42 följande:
    Den gör det själv.
    tack!

gud, blev helt svettig av att bara lägga ut 17 objekt. Kan tänka mig er som har över 30.

Har dock en massa mer här hemma, men orka.

natti på Er!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10