Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jaså, villervalla minsann.

Ska kika in där.

• NovJenny
    Duntoffla skrev 2008-08-12 00:07:32 följande:
    Åh, jag vill se. Finns de på ngn sida eller har du fått en liten special preview?
    tror katvigs hemsida har lite.
  • NovJenny

men guuuuud, bara jag som tycker katvig gjort ett bra jobb denna höst?
    jag vill ha massor ju, verkar som byxorna kommer sitta ännu bättre.
    Åh, vad sugen jag blev!

• NovJenny
    Duntoffla skrev 2008-08-12 00:18:51 följande:
    Gillade inte alls velouroverallerna. Jacka och byxor är ser ut som Lindex (eller tvärtom kanske ) Måste erkänna att jag gillar de gamla jackorna och byxorna bättre. Däremot kan jag hålla med om att det är bra med smal mudd på brallorna och att de troligen sitter bättre. (tycker dock fortfarande att de gamla är mycket snyggare)
    jo, de var lik lindex, tur jag inte köpt därifrån än då.
    Vaför är det en nackdel?

Aja, nu ska jag drömma sött, hoppas ni gör detsamma snart. natti!
  • NovJenny

Snackas vilda barn ser jag. kan väl skriva under på det... blir ibland tokig!
    Dessutom är Noah sjuk nu med förkylningsastma, gubben. så han får ju medicin med adrenalin, så ni kan tänka er.
    Sedan gör väl den tunga andningen så han måste vara i full gång hela tiden?
    Gnäller massor gör han också.
    Ser inte fram emot denna dag!

Hoppas allt är bra med Er iaf, på tradera går det ovanligt bra tror jag, är mer än 10 dagar kvar på mina och fick en chock precis, väntar inte folk med att lägga så höga bud?!

• NovJenny
    maugu skrev 2008-08-13 08:41:52 följande:
    Usch-sonen hade oxå superstrul med krupp och andningsbekymmer förra hösten/vintern..adrenalinet gör ju dem sjövilda och inte kan man sätta en 6 månaders framför tvn Hoppas du överlever dagen och att han blir frisk snart..Grattis till bra bud på Tradera-jag har samma känsla att det går tokbra
    Nej, usch 6 månader också.

Noah sitter inte stilla mer än 5 minuter trotts film, om ens det. Stökar ner är nog det värsta... Saker överallt på 2 sek.

Ska shoppa massa dagiskläder till Noah, några tips? Han ska ju ha danska såklart, men vill ha lite slit och släng också!
    Har inte Kappahl byxor i ta 3 bet för 2?
  • NovJenny
    lillronya skrev 2008-08-13 08:49:41 följande:
    Emilio har ju också asma och jag känner precis igen det du beskriver.
    Ganska skönt att höra ändå.
  • NovJenny
    Tjollabolla skrev 2008-08-13 08:56:19 följande:
    Häromdagen hade dom 50 kr rabatt på ett par byxor från storlek 86 på kappahl. Jag köpte jeans åt Milo, dom där som är lite lika nova star. Kostade 80 kr Igår fick jag hem 25% på valritt plagg oxå på Kappahl.
    Okej, är det de byxora på baby eller finns de i större strl?

De hade en ganska fin tröja på 2 för 3 tycker jag, men inga byxor tycker jag är dåligt. lindex har ju mysbyxor med också.
  • NovJenny

Jen80: Vilken fin filt! Polarn? Pris?
    Jag tycker suiten var fin i färgen, men jag hade tröttnat på den efter 2 användningar tror jag.

• NovJenny

Fina färger i na ESL. Tror Lilly skulle passa i en suit, eller vad tycker ni?

God morgon föresten, och Tjollabolla verkligen starkt och modigt av dig att säga ifrån!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10