Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

siciliana skrev 2008-08-21 13:22:57 följande:
    Nähänä.... Nån som skulle kunna tänka sig katvigs nya rosa-orange till en kille? Eller kanske redan har den till en kille? Lägg gärna in en bild i biltråden isf!
    KLART du kan
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-08-21 13:27:29 följande:
    Ja, lila e ju snygg.. riktigt snygg.. å 800.- e ju inte såååååå mycket ju hatar att vänta dock Japp, Alvedon har hon fått nu, kanske hon kan få i sig nåt litet efter vilan sen? Hon dricker inte välling den bubblan   Ska försöka med en riktigt kall banan eller nåt, de e ju inte så hårt heller om de nu gör ont.. Måste de komma 4 st på en gång liksom? *plågeri*
    hoppas att hon kan äta lite snart. lillebror fick ju "bara" 2 på en gång och han skrek så ont han hade kan bara föreställa mig hur det känns för lill-snuttan

lite väntan är lila värt hur lång väntan är det?
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-08-21 13:41:28 följande:
    Å skulle behöva köra en omgång till på T, verkligen INTE sugen kan jag säga   Funderar på å lägga bort tshirts,linnen o dyl å sälja nästa sommar, de går väl inge vidare just nu va? Kortärmade molo bodys tex?
    ja lägg undan kortärmat till nästa sommar/vår... då får du mycket bättre för dom! jag måste också slänga ut en hel del till. är INTE sugen på det! men det kan ju inte ligga i gaderoben och "skräpa"
  • Buttelina
    Love Isac skrev 2008-08-21 13:54:40 följande:
    Butte:Var ligger BomBom??Jaha 98...jag skulle ha 122/128 typ..SUCK...
    vi folkets park finns kanske stora också?
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-08-21 13:56:55 följande:
    Japp, de blir en ny UJ, de finns liksom inget annat alternativ, jag VÄGRAR bugaboo just nu  
    alltid nice med shoppingpengar när vårnytt kommer
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-08-21 14:49:55 följande:
    Butte - Jag har en orange mössa till dig här, det blev 2-3 år
    ahh super och imorgon har jag en tröja till dig
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-08-21 14:51:44 följande:
    Åh vilka fina barn och shopping i BT!Aptröjan måste jag ha!!! Var var var finns den?
    elvasmåtroll
    nikki2006 skrev 2008-08-21 14:51:58 följande:
    Butte skulle fråga om mössan men ser ovan att du redan fixatNu skall jag göra min "lilla" vv beställning.
    berätta sen vad det blev
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-08-21 14:53:19 följande:
    Toppen! Vad snällt!De hade inte några långärmade VV-tröjor, men hon fick den grå kjolen (sååå fin till Molo) och den turkos/svarta klänningen + mössa och fuskpolo i rosa/vit från Katvig! Shopping är kul Men NU ska jag vänta på lurvar!
    pling i inboxen

åhh jag måste nog också ha den kjolen... jag har ju rosa/grå randiga leggings och jag måste nog ha antingen katt tröjan eller älgtröjan med prickärmarna... jag tycker bara 350kr är mycket för 1 liten tröja
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2008-08-21 14:58:55 följande:
    Det är ett sjukt pris
    ja, det är det. me sen å andra sidan så betalar man ju det för en suit ... men där är liksom både tröja och byxor i en liksom... fast jag använder suits som pyjamas... så kan jag betala 350kr för en pyjamas så kan jag nog betala 350kr för en tröja
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2008-08-21 15:04:08 följande:
    Det är chockerande vad man vänjer sig vid för priser. jag menar 350 för en tröja är faktiskt mycket pengar. men jag handlar också de tröjorna så jag menar ingen kritik mot någon annan. Tycker bara att det är sinnessjukt vad man vänjer sig vid vissa saker snabbt.
    ja, visst är det sjukt! jag tycker liksom villervalla är lite billigt. och lindex är sjukt billigt ... man vänjer sig snabbt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10