Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-08-22 13:35:21 följande:
    Jag har fått en body lagad... Inte för att de gör sååå mycket, men tyckte de va konstigt.. Hoppas den håller nu bara, vill inte ha den lagad igen Nu ska vi iväg en stund, å hade hoppats få hämta ut åverall.. men icke
    loveliva skrev 2008-08-22 13:36:11 följande:
    Inget är SÄKERT i den butiken!!!! DEt är säkert inga lurvar Jag fick inte ens titta i kartongerna så jag vet inte.
    nämen vad alla är ledsna idag tjejer lurvarna och overallerna kommer snart och det är fredag, då ska man vara glad
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-08-22 13:40:25 följande:
    Jag är faktiskt ganska glad. dock hade jag varit ännu gladare om lurvarna kom snart
    jag är också superglad
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-08-22 13:44:26 följande:
    Vad bra! Då är vi två som sitter med feta smajl i alla fall. Undrar om sambon kan köpa med lite småsnarr hem så är jag tom ÖVERLYCKLIG Jag måste verkligen köpa upp mig på ett par till röda velour från Katvig. Har du sett dem någon annanstans än på Babyclothes, T eller TS?
    jag kan kolla på bombom till dig! dom har dom röda... vilken strl?
  • Buttelina
    Edenshage skrev 2008-08-22 13:46:16 följande:
    är det nån som vet så där på rak arm vilka nätbutiker som har molos vant fleece till småtjejer?? Så undrar jag om nån sett hummels lila underbara overall nånstans på nätet???
    overall? finns på gucce...

hummels finns på prinsesserogpirater
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-08-22 13:53:17 följande:
    Det får du gärna göra. Är ute efter stl 80. (de finns för ord pris på Vildänglar) samt för 179+ 39 frakt på Babyclothes. Det skulle med andra ord vara om de är mycket billigare på Bombom. Annars får det bli Babyclothes.
    hmm de kostar nog 160 på bombom (30%) och sen frakt 22kr (tror jag, kanske 11)
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-08-22 13:57:12 följande:
    Ok. Då blir det mest strul för sån lite skillnad. Har de andra gamla Katvig saker? annan velour?
    hmm ja de har grå/grå.. och lila/röd och svart/vit... en del grön/grönt
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-08-22 14:09:38 följande:
     Mint/grönt eller vilken gröna menar du?
    japp mint/grön.. men där är inte så mycket kvar av det
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-08-22 14:20:32 följande:
    Typiskt! Fast blir priset detsamma så gör det ju inte så mycket.
    vilken storlek?
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-08-22 14:21:47 följande:
    86
    hmm det finns nog inte... men jag kan kolla ska jag köpa om det finns?
  • Buttelina

åhh jag funderar sååå över om jag ska köpa molos regnbågsstövlar till lillebror... behöver man regnstövlar? han går liksom inte i en massa vattenpölar... äsch jag vet inte... isabel har ju stövlar men har nästan aldrig använt dom...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10