Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-08-20 23:36:33 följande:
      ha ha ha..Ja hon har fyra hörntänder på väg upp *aj aj*   å då sover man ju lite illa o e lite lessen tjej *stackars*
    åhh 2 av lillebrors trängde igenom förra veckan. det gör så ont stackars ida
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2008-08-21 00:01:46 följande:
    När man får köra sitt eget race med! Jag gillar skalkläderna men de måste ju sitta bra på lilla kroppen Tackar BUTTELINA för tipsen!
    så lite så
    terezita skrev 2008-08-21 00:03:04 följande:
    varför inte??visst hade väll katvig fodrade regnställ förra året va?
    de gör väl barnen varma och andas inte ett dugg... ingen bra kombo
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-08-21 00:05:28 följande:
    Usch, jag är en hemsk människa. Jag har shoppat idag också
    jag också vad har du shoppat?
  • Buttelina
    terezita skrev 2008-08-21 00:07:09 följande:
    har aldrig ägt nå fodrade regnställ förr så jag visste inte!! då ska man ju inte ha det!!vad ska jag ha för dagis overall till milo och vad ska han ha för overall att ha hemma tycker ni??
    HUMMEL
    Tjejtriss skrev 2008-08-21 00:07:06 följande:
    ett par NS-byxor. IGEN. Aaaargh Men jag har faktiskt plockat bort TRE par byxor ur byrån idag du då?
    ajabaja det var 1 in och 3 ut

jag har shoppat hummeloverall, molo rödrandig tunika med 3/4 arm, regnbågssuit, svart/orangerandig suit och en katvig boilersuit så nu måste två suits till ut på t sålde lammsuiten idag så nu får jag köpa den turkosa stjärnsuiten
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2008-08-21 00:10:51 följande:
    Vilken färg var det? så nyfiken... BUTTELINA....tror jag ska chansa på den större storleken faktiskt. de blir kanske lite stora men det gör inget tycker jag. Men om jag nu ska ha den marina overallen då ska hon baske mig ha en snyyyyg lila mössa. Om jag nu kan hitta nån
    ja gör det! lillebror har 86/92 och det funkar fint!
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-08-21 00:12:07 följande:
    Alltså, vad duktiga vi har blivit Jag gillar att du är med i mitt en in, en ut-tänk! Stellas ben har faktiskt vuxit (kors i taket!) i sommar så flera byxor är för korta helt plötsligt!Vilken kul shopping! Jag shoppade faktiskt på Rumba förut för Nora flög i taket här hemma och ville också ha snygga linnen och kjol och tights som Stella hade *s* Så hon fick en kjol, ett par tights och två par linnen från Molo-slutrean.
    visst har vi fast jag tycker att du alltid varit duktig klart nora också ska ha kjol och linne  roligt när barnen börjar "kräva" kläder själv, för då "måste" man ju handla
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-08-21 00:15:49 följande:
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!Jag får häva köpet av min vagn!!! Äääääntligen!!! Jädrans OT jag vet, men de känns såååååå skönt!! Slut på eländes historian!! Nu ska vi bara hitta en annan då
    åhh vad skönt
    Tjejtriss skrev 2008-08-21 00:16:47 följande:
    Ja, nu var det ju billigt också Hon är lite envis och tjurig av sig ibland, den ungen och nu har hon börjat i (för)skolan också. Håhåjaja
    hehe, liten bestämd dam spännande med förskola
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-08-21 09:54:52 följande:
    Tror faktiskt att det är så.Jag beställde en hel del därifrån förr, men absolut inte längre.Ska till 1klass idag, hoppas dom har plockat fram Molo "nyheterna" denna gången, sist var det bara en massa gamalt Molo på rea.
    glöm inte mig

godmorgon tjejer jag fick sovmorgon idag bägge barnen sov till nästan 9.30
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-08-21 10:11:28 följande:
    Aaaah, du har inte köpt tröjan än? Va skönt med sovmorgon, jag har fått en morgonpigg skrutt igen
    nää den blir ju liite billbigare om den kostar 178kr där... annars blir det 229 med frakt från e-butik...

äsch fast du behöver inte... du behöver inte klydda för att jag ska tjäna 2 tior
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10