Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-08-21 23:48:40 följande:
    jag äter godis, men nu är natten nära......gäääsp Du har inte hämtat suiten än va??? Är lite sugen på den röd/lila också
    haha imorgon bär det av jag tar gärna den röd/lila till dig också om du vill
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-08-21 23:48:40 följande:
    jag äter godis, men nu är natten nära......gäääsp Du har inte hämtat suiten än va??? Är lite sugen på den röd/lila också
    förresten du har inte fört över cash än va? ingen fara alls... bara så det inte blivit något fel..
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-08-21 23:52:21 följande:
    shit pomfritt *rusar till internetbanken*
    ingen brådska jag kan lägga ut vill du ha en eller två?
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2008-08-22 00:17:34 följande:
    nää jag trycker på en massa köp nu på tradera
    vaddå?
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2008-08-22 00:31:46 följande:
    tackar bra pris ? vet ej men fina va de iallafall.. jag ÄLSKAR säljare med köp nu
    jaddå! visst var det helt ok priser
  • Buttelina
    3småttingar skrev 2008-08-22 09:19:08 följande:
    Hoppar in med en snabb fråga!Katvigs rosa/vita ränder samt midiapple rosa, i dom kläderna står det att man ska tvätta separat. Gör ni det?! Samt Ej sikke Lejs rosa nutty body är likadan.. Men man kan ju inte hålla på att tvätta ett plagg i taget :S:S Hur gör ni?!
    oj, jag tittar inte på tvättlapparna jag tvättar med liknande färger... det har aldrig hänt något
    Bilja skrev 2008-08-22 08:58:46 följande:
    vars hittar jag molo ytterkläder? overall & Jacka? Någon som vet
    eleraff.se och matador.se tex
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2008-08-22 09:23:17 följande:
    Morning! Kollade mina auktioner idag och såg att en sak jag "sålt" plötsligt var osåld, min LL stock cars. Vad kommer det sig och varför får ma inget meddelande om det för? Auktionen är ju inte borttgaen så budet borde väl stå tycker jag.
    jag såg det! trist... budgivaren har blivit avstängd
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2008-08-22 10:03:40 följande:
    Har ni sett att bilder från bildtråden "lånas" på Tradera? Även de vattenmärkta Jag hoppas att de frågat om lov innan-jag gillar inte när man tar mina bilder utan att fråga om lov!Hittade denna bilden:www.tradera.com/RETRO_velourbyxor-auktion-708...
    har du sagt till angelinah?
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-08-22 10:14:25 följande:
    Men fy!!! de där e ju min bild ju!!!
    så jäkla dåligt att bara sno nån annans bild så
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10