Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-08-22 12:11:06 följande:
    ljusgrå/rosa kant    ---------------------isabel jacka Ska hon ha*mörkt mörkt grå/cerise kant---------------isabel jacka?*mörkt lila/röd kant*röd/lila kant------------------------------isabel jacka?*ljust rosa/ljust grön kant------------------isabel jacka?*brun/blå kant*blå/röd kant------------------------lillebror overall el jacka?*turkos/knallgul kant---------------------lillebror overall el jacka?*ljusgrå/mörkgrå kant*grön/brun kant*mörkgrå/ljusblå kant------------------------lillebror overall el jacka?Jag tycker att den mörkgrå med cerise kant är skitasnygg till Isabel men om hon ska få en ljusgrå tycker jag att du ska ta en annan färgkombo.  Röd med lila kant tror jag hon skulle passa i eller lila med röd kant.Till Bia skulle jag ta turkos jacka och en mörkgrå overall
    hmm lite så funderar jag också... hmm kanske ska ta en mörgrå och en röd till isabel och en turkos jacka och mörkgrå overall till bia? men den blå med röda kantband är sååååå fin!
  • Buttelina

det kommer säkert sluta med att jag har två overaller och en jacka till lillebror och tre jackor till isabel

• Buttelina
    Angelinah skrev 2008-08-22 12:12:40 följande:
    Tofflan-- Nä så kan vi verkligen inte ha det Hm...mörkgrå/cerise är ett måste!! där har vi jacka 1 till Isabel. sen en ljusare tycker jag, gråa eller rosa Lillebror skulle va superfin i turkosa som overall
    mm turkos är ett måste.. ville först ha overallen i den turkosa men sen började jag fundera över jacka tillsammans med de turkosa stjärnbyxorna *mums*
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-08-22 12:14:35 följande:
    Har du redan beställt den ljusgrå med rosa kantband till Isabel? Byt annars till den mörka med cerise band.  Hon passar så bra i starka färger. Den blå finns inte i Molos katalog va? Har inte sett den...
    den blå är så jädrans snygg! såg den på ett foto i en butik.. hmm jag har eg beställt den ljusgrå... kanske ska avbeställa den?
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-08-22 12:21:55 följande:
    Åhhhh snart är jag med lurv!!!!!!!!!!!Åker nu!!!Kommer snart med läskande lurvbilder brb
    åhhhh skyyyynda dig
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-08-22 13:17:52 följande:
    Ullis & alla andra!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu har jag varit på K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ohh my det gick snabbt bilder!!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-08-22 13:18:58 följande:
    Någon som har Molos väpnarluva? Undrar hur storlekarna är? Enligt LLM så är S 80-92. Stämmer det?
    jag provade s på lillerbror... den var för liten
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-08-22 13:21:45 följande:
    Är så arg att jag kokar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jo de hade fått hem lurvar. DE låg så fint i sina kartonger. Frågade om jag fick köpa 4 lurvar. Ja, men inte idag sa hon, jag måste vänta tills allt är uppackat och hänger på galgar!!!!!!!!!!!!!!!! Så det var bara att åka hem igen Frågade om hon kunde hänga undan till mig, men hon visste inte vilka färger det kommit.Ullis- Hur kan du veta vilka färger som finns? Du fick väl hänga undan?Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    FY vilken dålig service!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-08-22 13:25:42 följande:
    Åh, vad tråkigt! Jag har ju haft kontakt med henne och sett luvarna på bild. Skulle få lägga undan en stjärnbody men sen inte hört ngt mer så nu skiter jag i det och handlar från EST eller LLM istället.
    nä m funkar alldeles säkert... jag ska till bombom idag.. så jag kan prova till dig
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-08-22 13:32:16 följande:
    Ja, de lagade Hildas lurv förra vintern, det var hål i den när jag köpte den Fanns ingen annan, så de lagade den. I samma butik jag var i nyss
    var det SÄKERT att det var lurvarna kommit in? bombom sa att de inte hade kommit in på molos lager än... hon tyckte att det var skumt att några butiker fått in lurvar .... alla är så förvirrade när det gäller lurvarna i år
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10