Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-28 22:14:59 följande:
    Har alla varit utkastade eller är det bara jag??
    Jag har varit utslängd tills nu

Butte- Åhhhhhh va fint & mysigt! *avis*
  • loveliva
    xenaa skrev 2008-06-28 21:23:02 följande:
    Det är rätt tidigt änberäknad till 27 feb. fast r lite osäker ang det, för min mens har varit oregelbunden så vi får se vad de sägerman kan ju inte hålla sig borta nu från att kolla baby kläder igen haha
    Ok, ja då måste du precis testat? Min Melker är ju född 24 feb och jag har för mig att jag testade runt 1 juli
  • loveliva
    lillronya skrev 2008-06-28 22:22:58 följande:
    VAd skönt att det inte bara var jag som var dissad då!
    Vad har hänt med lillens näsa då?

Zvartaliljan- Hur gick det med lilla Maia? Var det uvi?
  • loveliva
    isold2003 skrev 2008-06-28 22:24:16 följande:
    Hej igen! Har också försökt komma in på FL ett bra tag. Körde ett intervallpass idag och känner mig så duktig att jag nog får köpa ett par Moonkidströjor till lillkillen Jen80, vilket underbart litet lejon! Och fina Ava i Småfolksuiten. Inspirerad av dig köpte jag en sån body till kompisens lilla nyfödda tjej häromdagen Zvartalijan, Maia är så himla söt! Fin i IdaT.Loveliva, söta Hilda, passar jättebra i den Molon.Lourdes, vilket kap med det Mololinnet! Så snyggt!
    Tack

Jen80- Har nog sett molo sorbet på rea någon stanns....men var? gucce eller matador kanske?
  • loveliva
    isold2003 skrev 2008-06-28 22:30:52 följande:
    Rackamaja har väl?
    ja och lilla max såg jag nu
    lillronya skrev 2008-06-28 22:30:44 följande:
    Sakade lite på grusen.Han har ju precis börjat gå, eller helst springa. Gick inte så bra på asfalt som tog slut och blev grusgång....
    Ajdå Stackarn, men det var nog inte sista gången
  • loveliva
    NovJenny skrev 2008-06-28 22:41:21 följande:
    Lovelina: Så söööt Hilda var i suiten från Molo. Har letat som en tok efter 74 till Lilly på rea men den är ju slut överallt. Vilken strl har du till Hilda?
    Tack Det är Stl 68, men den är stor tycker jag, hon hade nog kunnat ha 62 också.
  • loveliva
    Zvartaliljan skrev 2008-06-28 22:45:42 följande:
    Ja när hon äntligen var nästan helt blöjfri så åker hon på detta...då går det ju inte o få henne att gå på pottan när hon går o håller sig tills det sipprar ut av sig självt. Så nu är ju hela potträningsgrejen förstörd känns det som. Det kan ju förstås ha varit det som gjorde att hon fick det...att hon började gå på pottan och blev kall utan blöjan och fick bakterier. Det gör så ont i mig när hon gnäller Man vet ju själv hur hemskt det kan svida...Gick åt pengar till medicin och bensin idag då...så nu har man inte råd att shoppa nåt ikväll
    STOR KRAM till Maia!!!
    Det är fruktansvärt med uvi! Ajaj!
    Men hon "hittar" nog tillbaka till det blöjfria livet när hon är bra från infektionen Det är ju mycket lättare för tjejer att få det också.
  • loveliva
    NovJenny skrev 2008-06-28 22:47:33 följande:
    Okej. hittar dock ingen sådan heller... Men hon är jättefin i den!
    Hur gammal är din Lilly? Hur stor är hon?
  • loveliva
    NovJenny skrev 2008-06-28 22:54:13 följande:
    Hon är 5 månader och jag evt inte exakt hur stor hon är eftersom vi inte vägt på 1 månad. Närmare 7 kg och 65 cm lång kanske?
    Då är de ju lika gamla Hilda blir 5 mån den 1 juli. Ska väga henne på tisdag, men hon är nog lite mindre än Lilly då för sist vägde hon 5,4 kg och 60 lång
  • loveliva
    NovJenny skrev 2008-06-28 23:01:31 följande:
    I knoooow, är så dålig på att lägga ut bilder och alla är på kameran och mobilne också. Måste ju bättre mig.Nej, nu ska jag lägga mig, sambon har spytt i natt så jag blir väl nästa.
    HOPPAS du klarar dig! Det känns som om jag är nästa på tur också, då Love har varit magsjuk i 2 dagar nu
    Go natt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10