Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-30 23:01:12 följande:
    Hmm finns det nån småfolk rea? Jag har inte hängt med i alla reor idag känner jag...
    Kommer inte ihåg om det var Enzo eller Batinki som hade en del på rea
  • loveliva

Men någon av dem hade grodtröjan om jag inte minns fel

• loveliva
    Jen80 skrev 2008-06-30 23:29:35 följande:
    Jag tycker det är mysigt med tre barn och är grymt glad över att ha fått tre så fina barn. Men det är rätt jobbigt kan jag ju ärligt säga. Men det som gör det jobbigt nu är att Liam är fruktansvärt trotsig, Ilon är på ALLT och de triggar varandra, hittar på en massa bus och struntar fullständigt i vad vi säger så länge de har kul åt varandra. Sen är Ava lite halvskrikig eller mest lite orolig och har svårt att komma till ro ibland och då kräver hon en person, vilket även de andra två gör. Men äh, lite kaos kan det bli, men det reder sig alltid . Jag ångrar inte en sekund att vi valde att skaffa tre. Känns så självklart liksom !Är det Molo som kommer med älgar? Kan ju passa bra i den här familjen då sambon jagar .
    Kan ju säga att jag känner igen mig precis i det du säger Just att pojkarna är så täta i ålder gör nog att de har väldigt skoj med varandra och går ihop lite som en pakt mot mig om jag är ensam här hemma och hittar på alla möjliga bus! Men ibland kan man inte annat än skratta åt dem
    Dock är vi väldigt bortskämda med Hilda. Hon är alltid nöjd & glad. Men det märks lite att hon försöker överrösta bröderna redan nu, hon "pratar" väääldigt högt ibland

Men visst är det underbart med 3 små härliga kids!!!
  • loveliva

God morgon

Här har vi varit uppe några timmar och hunnit med ett bvc besök också
    Och när vi kom hem var brevlådan proppfull!!!! Ska lägga in bilder i bt senare

• loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-01 10:42:53 följande:
    God morgon Hoppas ni sovit gott..Idag e det ju sol ute *jippiiee* Kanske man äntligen kan få använda sommarkläderna man inhandlat
    God morgon!
  • loveliva

Nu finns lite bilder från dagens leveranser. Jätte nöjd med Katvigjackorna! Och det andra också förstås

Varit en sväng på bvc med Hilda idag. Och nu väger hon 5,9 kg och är 65 cm lång, växt 4 cm på en månad Förvånad Så nu MÅSTE hon ju ha lite höstnytt i stl 68 & MASSOR i 74

• loveliva

Go kväll!

Så härligt med sommarväder igen!!!!

Sååå fina barn i bt!!!!

• loveliva
    Havsvind & NovJenny
    Var det inte någon av er som skulle iväg till bvc idag? Jag kom ihåg det då vi har varit idag och någon mer skulle gå samma dag
  • loveliva
    NovJenny skrev 2008-07-01 20:48:51 följande:
    Det var jag! Hur gick det för Er?Lilly bara fortsatte skratta med läkaren efter sputan. Tokunge!Jag trodde ju hon vägde runt 6500 gram sist, men såg i boken att hon vägde 6 kg då, så hon vägde 6560 gram idag och var 64 cm lång. Och idag bytte vi till sittdelen på Buggan med.  
    Trevligt med sittdelen! Trivs hon i den?

Jo, det gick bra för oss också. Skrek till lite när hon stack in sprutan, men sen var hon lika glad igen
    Vägde 5920 g och 66 cm lång
    Hade växt 5 cm på 1 månad Förvånad så nu blir det till å handla höstkläder i större storlekar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10