Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-07-01 20:53:25 följande:
    Måste kännas jobbigt att hon växt så
    JÄTTE jobbigt!!! Särskilt att behöva shoppa kläder till henne
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-01 20:56:48 följande:
    Vill bara tacka dig för all fin inspiration med dina bilder. jag har köpt massa fina katvig kläder efter att jag sett din underbara dotter med det ena sötare än det andraSå jätte tack och keep up the good work
    Åhh tack söta du
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-01 21:20:20 följande:
    Ingen mössa och ingen kontakt med Spojl   dom har alltid varit super, men nu åker dom några pinnar ner på min lista faktiskt  *irriterad*
    Samma här Över 1 vecka nu sedan jag la in min beställning och inte ens ett betalningsmail
    Vad för mössa har du beställt?
  • loveliva
    lillronya skrev 2008-07-01 21:50:58 följande:
    JAg har 90+ till Anjelin och kan också bidra med bilder. Älskar shampoodeln!Citerade fel person, men ni fattar nog ändå.
    Jag har också någon schampoodlebild
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-07-01 21:54:47 följande:
    Jättefin i Nanoou! Vilken storlek tog du?
    Ang Schampoodle, så är Rocky den gamla modellen om jag förståt rätt, och den har lite tajtare muddar + att det inte är dragkedja i jackan. Den nya modellen som finns i svart & grått och även frotté har ju dragkedja hela vägeni jackan och lösare muddar än vad Rocky har

Här är min Melker i stl 90+, han är ca 90 cm lång
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-07-01 22:03:03 följande:
    Men jag har för mig att det finns 2 svarta men med olika namn... eller jag kanske missminner mig.
    Japp, den nya har dragkedja i jackan, den gamla är en tröja, eller hur man nu ska förklara det
  • loveliva
    lillronya skrev 2008-07-01 22:04:25 följande:
    Fast på bilden som hör till rocky...... är det dragkedja i jackan. På enzokidz.
    Det är jag som vimsar i nattmössan Den gamla modellen heter Break dance, det är den som har tajtare muddar och tröja istället för jacka

Förlåt om jag vimsar till det för er Generad

Gå in på schampoodle.com och kolla där finns alla modeller, och även alla nya fina färger som lila & röd
  • loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-07-01 22:09:36 följande:
    C menar jag ju! Ibland e man för snabb för sitt eget bästa
    börjar ju bli sent nu juuuu
  • loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-07-01 22:12:05 följande:
    Ja tiden har en klar inverkan på hjärnans kapacitet
    Ja å nu verka min hjärna slutat funka så jag går & lägger mig

Go natt!!!!
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-07-01 23:28:48 följande:
    inte jag jag är här i bakgrunden.. funderar ju på min lilla stuga som vi nu helt plötsligt får på fredag..
    Jag är här igen!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10